سرویسکار آسانسور شرق تهران

سرویسکار آسانسور شرق تهران

در این مطلب در رابطه با خدمات و وظایف سرویسکار آسانسور شرق تهران صحبت خواهیم و موارد مختلفی را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد تا شما با بررسی آن ها با انتخاب حرفه ای ترین سرویس کار آسانسور شرق تهران، بهترین کیفیت خدمات را نیز دریافت کنید. با آیتکس همراه باشید.

مقدمه در رابطه با آسانسورها و خدمات سرویسکار آسانسور شرق تهران

امروزه دیگر با وجود سرویسکار آسانسور شرق تهران، سرویس و نگهداری آسانسورهای تجاری و مسکونی با هزینه ای بسیار مناسب و کاملاً مقرون به صرفه در اختیار ساکنین شرق تهران قرار می گیرد و دسترسی سریع مالکین و پیمانکاران ساختمان ها به این اقشار با سهولت فوق العاده ای همراه است.

سرویس و نگهداری آسانسورها برای جلوگیری از بروز خرابی و همچنین ایجاد آسیب به مصرف کنندگان و حتی تجهیزات داخلی خود آسانسورها دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و مسلماً می تواند هزینه بسیار کم تر از تعمیرات تخصصی را در پی خواهد داشت.
به همین دلیل جزء اولویت ها قرار دارد، انجام سرویس و نگهداری در شرق تهران توسط افراد حرفه ای و با سابقه کار بالا طی سال های اخیر باعث شده است تا علاوه بر ارتقاء سطح رضایت شهروندان، عمر این دستگاه ها تا حد قابل قبولی افزایش پیدا کرده و مشکلاتی از قبیل گیر افتادگی میان طبقات، سقوط آسانسور، خرابی های گسترده، کاهش ولتاژ برق یا قطع شدن برق، نقص در سیستم الکتریکی و مکانیکی و… نیز از بین برود.

نگهداری و سرویس از آسانسورها و قوانین حاکم بر آن

نگهداری هر آسانسور به صورت مجزا تابع روش های مختلفی است که بر اساس نوع دستگاه و پیاده سازی آن توسط افراد حرفه ای شناسایی و تعیین شده و مراحل انجام کار آغازمی گردد.
آسانسورها به علت این که یکی از دستگاه های مکانیکی، برقی هستند تعمیرات پیچیده و گاه زمان بری را به خود اختصاص می دهند و اگرچه برای انجام کار ساده ای چون جابجایی بار و مسافر میان طبقات می توان از آن ها استفاده کرد اما نحوه و شیوه عملکرد ساده ای نداشته و از اصول خاصی پیروی می کنند، حال آنکه هر چه آسانسورها از فناوری های روز بیشتر بهره برده باشند، مسلماً دارای نکات فنی تخصصی تری نیز هستند.

 این دستگاه ها در انواع صنعتی و ساختمانی و تجاری تولید شده و بیشتر در ساختمان های مسکونی و تجاری از آن ها استفاده می شود.
سرویسکار آسانسور شرق تهران با آگاهی از این موضوع که سرویس این دستگاه ها به دلیل حساسیت بالا، نیاز به دانش فنی و تخصص فراوان دارد به این عرصه وارد شده و قبل از آن خود را به تمامی علوم روز مجهز نموده است.
انتخاب زمانی سرویس دستگاه به نوع محصول بستگی داشته و هر دستگاه با نمونه دیگر خود تفاوت های چشم گیری دارد و نمی توان یک قاعده کلی را برای تمامی آسانسورها تعیین و به اجرا در آورد.
لازم است در صورت بروز هرگونه اشکال در عملکرد دستگاه، مراتب به تعمیرکنندگان اطلاع داده شود تا آنها بعد از معاینه فنی و سنجش های دقیق معایب را شناسایی و برای رفع سریع آن اقدام نمایند.

نحوه عملکرد در سرویس و نگهداری دوره ای آسانسورها

سرویسکار آسانسور شرق تهران ، سرویس و نگهداری آسانسور را به صورت دوره ای و طبق قرارداد سالیانه در شرق به انجام می رساند و بر طبق آن متعهد می شود تمامی موارد ذکر شده در قرار داد را جزء به جزء به اجرا در آورد.
تمامی این اقدامات به منظور پیشگیری از هرگونه خرابی و افزایش عمر مفید آسانسور در دوره کارکرد انجام می پذیرد.
بدین صورت ساختمانها می توانند با امنیت بالاتری از این ابزار استفاده نموده و گاه بی گاه به علت نقص فنی و خرابی های پی در پی دچار اذیت و آزار نگردند.
شرکت های ارائه خدمات سرویس و نگهداری با اعزام کارشناس متخصص برای آسانسور خراب شده، نسبت به تشخیص اولیه خرابی و رفع نقص احتمالی اقدامات لازم را انجام می دهند و در سایه همین اقدامات به موقع و اصولی است که شاهد کارکردهای طولانی مدت بدون کوچکترین مشکل و حادثه خواهیم بود.

سرویس آسانسور اگر توسط شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات آسانسور انجام گیرد، می تواند تمامی مزایای موجود را دربر گرفته و انتظارات را برآورده نماید، ولی در غیر این صورت نمی توان امیدی به بهبود عملکرد و کارایی آسانسور داشت. پس تا می توانید دقت کافی را در انتخاب خود منظور داشته تا از صرف هزینه های اضافی جلوگیری شود.

به طور کلی می توان تمامی مواردی که این شرکت ها به متقاضیان خود ارائه می دهند را شامل بازبینی و کنترل آسانسور در یک بازه پیش بینی شده نامید.
در این بازه زمانی که مورد تأیید دو طرف قرار داد است، مالکان و مدیران ساختمان که نسبت به تنظیم قرارداد با یک شرکت معتبر اقدامات لازم را انجام داده اند، قادر هستند از خدمات سرویس ماهیانه آسانسور استفاده نمایند و بدون دغدغه از حضور خودکار این سرویس کاران بهره مند شوند.

 باید توجه کرد مالکان و مدیران ساختمان های تجاری و مسکونی موظف اند جهت ایجاد امنیت ساکنان به صورت دوره ای اقدامات لازم را جهت سرویس آسانسور انجام دهند و هیچ گونه کوتاهی و سهل انگاری در این امر پذیرفته نخواهد شد.
قبل از انجام این کار مدیران ساختمان بایستی نسبت به اخذ تأییدیه استاندارد اقدام نموده و این مسئولیت خطیر را بر عهده بگیرند، حال نکته حائز اهمیت که در اینجا خودنمایی می کند اهمیت انجام خدمات منظم سرویس آسانسور است که می تواند مزیت فوق العاده ای برای ساختمان ها داشته باشد.
پیش بینی و پیشگیری لازم قبل از بروز خرابی در آسانسور مزیتی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت، زیرا این کار کمک می کند  قبل از آنکه خرابی مذکور خسارات زیاد جانی و مالی را به افراد وارد آورد، نسبت به رفع نقص احتمالی اقدامات سریع تری را انجام داده و امنیت و آسایش را بر ساختمان ها حاکم نمود.

خدمات سرویسکار آسانسور شرق تهران

سرویسکار آسانسور شرق تهران در این استان پهناور با تمرکز کامل در شرق فعالیت خود را به انجام می رساند و نسبت به سرویس و نگهداری آسانسور اقدامات لازم را به انجام می رساند.
اعزام نیروی متخصص در قالب سرویس کار به محل اقامت شما عزیزان اقدام شایانی است در جهت به انجام رساندن رسالت بزرگ خویش که بر دوش خود احساس می کند.
این سرویسکاران در سایه شرکت هایی با داشتن پشتوانه قوی مدیریتی، پرسنل مجرب و با سابقه به عنوان یک شرکت سرویس و نگهداری آسانسور فعالیت کرده و به همین دلیل قابل اعتماد و کاملاً مجرب و کارآزموده هستند و می توانند در زمینه خدمات آسانسور از صفر تا صد فعالیت کرده و بدون کوچکترین مشکلی نواقص احتمالی را بر طرف نمایند.
این مجموعه ای توانمند در طول فعالیت خود جهت پیشبرد اهداف خود و همچنین کیفیت و سطح فناوری این صنعت در کشور عزیزمان اقدامات گسترده ای را انجام داده اند، که یکی از آنها و البته مهمترین آن را می توان حضور پرسنل این مجموعه برای به نتیجه رساندن این تلاش ها در کلاس های آموزشی متنوع و زیر نظر متخصصین مجرب و باسابقه دانست که به دلیل همین دور اندیشی های اثرگذار توانسته اند هر روز بر کیفیت خدمات خود تا حد قابل توجهی بی افزایند.

سرویسکار آسانسور شرق تهران با سرویس و نگهداری منظم طبق اصول پذیرفته شده و موجود درقرارداد، می تواند مجموعه خدمات آسانسور از صفرتا صد را مطابق با درخواست و نیاز شما به انجام برساند.
در این میان فرقی نمی کند آسانسور شما از چه نوع فناوری بهره برده باشد، این مجموعه با سرویسکاران متخصص خود توانایی سرویس و نگهداری از آسانسورهای خاص و ویژه ، هیدرولیک ، گیرلس و سایر موارد را داشته و قادر است با شناسایی دقیق مشکل به تعویض یا سرویس قطعات اقدام نماید.
مطمئن باشید که تمامی خدمات این سرویسکاران با نازل ترین قیمت انجام می پذیرد تا بتوانند رضایت صد در صدی مشتریان خود را کسب نماید، فهرست خدمات این مجموعه را می توان بدین گونه تقسیم نمود:

  • اجرای تعمیر و نگهداری آسانسور بر طبق چک لیست
  • عقد قراردادهای رسمی با سازندگان ساختمان
  • اعزام افراد متخصص جهت تعمیر آسانسور
  • جنرال سرویس منظم جهت قرارداد سرویس آسانسورسالیانه
  • اجرای تعمیرات توسط افراد متخصص و با سابقه
  • ارائه خدمات در کوتاه ترین و کمترین زمان ممکن
  • بهترین کیفیت و مطابق با فناوری های روز دنیا
  • آچار كشي نمودن كليه قطعات
  • تنظيم و رگلاژ درب ها
  • روغن كاري ريل ها
  • تنظيم و تست ترمز موتور
  • تست و تنظيم كشش سيم بكسل نمره ۱۰ ونمره۶
  • تنظيم کردن لولای  طبقات
  • بازديد از كليه قطعات مكانيكي، راه اندازی و الكتريكي
  • تست ترمز اضطراري

ویژگی های یک سرویسکار آسانسور شرق تهران مناسب

برای اینکه بتوانید بهترین سرویسکار را بیابید باید نکات متعددی مد نظر قرار دهید، از جمله ویژگی‌های یک سرویس کار فعال در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور در شرق تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن تخصص کافی

همانطور که گفتیم، آسانسورها انواع مختلفی دارند، که بدون داشتن نیروی متخصص شرکت ها قادر به سرویس حرفه ای آسانسورها نخواهند بود.
از این رو گزینش نیروی کارآمد که به انواع آسانسورهای مختلف آشنایی داشته باشد می‌تواند به خوبی آن‌ها را سرویس‌دهی و تعمیرکند.

  • دانش و تجربه

یکی از ویژگی‌های بهترین سرویسکار آسانسور شرق تهران تجربه در هر کاری مهم است، مطمئناً سرویسکاری که سال‌های طولانی در زمینه سرویس و تعمیر آسانسور فعالیت می‌کند، عملکرد بهتری نسبت به یک سرویسکار تازه کار خواهد داشت.

  • آشنایی کامل به قطعات و چگونگی نصب آنها

معمولاً در تعمیرات مهمترین بخش کار را تعویض قطعات به خود اختصاص می دهد.
قطعات استفاده شده در تعمیر آسانسور باید اصل و مناسب با نوع آسانسور باشد که کوتاهی در این امر باعث ایجاد مشکلات عدیده ای برای آسانسور خواهدشد.

  • در دسترس بودن

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین سرویسکار آسانسور شرق تهران، در دسترس بودن آن است که می تواند به عنوان یک اصل مهم و حیاتی در شناسایی مورد سنجش قرار گیرد.

  • سرعت عمل

چه با هدف بازرسی به مکانی اعزام شده باشد و چه به قصد تعمیر، یک سرویسکار حرفه ای باید سرعت را چاشنی کار خود نماید.

پوشش خدمات سرویس آسانسور شرق تهران

مناطق تحت پوشش اعزام سرویسکار آساسنور شرق تهران شرکت آیتکس :

  • منطقه 4 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس آسانسور دربرگیرنده میدان پروین و بلوار پروین ،  حکیمیه ، سراج ، تهرانپارس قسمت شرقی و غربی ، شمس آباد مجیدیه ، علم و صنعت ، فرجام ، شمیران نو ، قنات کوثر ، لویزان (شیان) ، هروی ( حسین آباد و مبارک آباد ) ، هنگام ، نارمک و مهران

  • منطقه 6 تهران

این ناحیه و منطقه نیز شامل ایرانشهر ، بهجت آباد ، پارک لاله ، امیر آباد ( کارگر شمالی ) ، آرژانتین ، پارک لاله ، جنت و رفتگر ، دانشگاه تهران ، شریعتی ، شیراز ، فاطمی ، عباس آباد ، قزل قلعه ، قائم مقام و سنائی ، میدان جهاد ، کشاورز غربی ، گاندی ، میدان جهاد ، میدان ولیعصر ، یوسف آباد ، نصرت

  • منطقه 7 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس آسانسور دربرگیرنده نظام آباد (مدنی) ، نامجو ( گرگان ) ، مطهری ، کاج ، قصر ، عباس آباد و اندیشه ، سبلان ، مجیدیه ، خواجه نصیر وحقوقی ، خاقانی ( امجدیه ) ، حشمتیه ، بهار ، سهرودی و باغ صبا ، ارامنه شمالی و جنوبی ، اجاره دار

  • منطقه 8 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس و نگهداری اسانسور شامل تلفنخانه ( تسلیحات ) ،  تهرانپارس ، زرکش ، دردشت ، فدک ، لشکر شمالی و جنوبی ، کرمان ، مدائن ، مجیدیه جنوبی ، نارمک جنوبی ، وحیدیه ، هفت حوض

  • منطقه 13 تهران

امامت ، تهران نو ، پیروزی ، آشتیانی ، حافظیه ، زاهد گیلانی ، دهقان ، سرخه حصار ، زینبیه ، شهید اسدی ، شورا ، قاسم آباد ، صفا ، نیروی هوایی

اگر خواهان ارائه خدمات حرفه ای سرویس آسانسور  به وسیله معتبرترین سرویسکار آسانسور در شرق تهران هستید میتوانید همین الان از طریق لینک زیر درخواست خود را در سامانه خدمات سرویس آسانسور شرق تهران ثبت نمایید.

ثبت درخواست اعزام سرویسکار آسانسور شرق تهران

 

مقاله چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای‌ها 50

آیا این مقاله کاربردی بود؟

در این مطلب در رابطه با خدمات و وظایف سرویسکار آسانسور شرق تهران صحبت خواهیم و موارد مختلفی را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد تا شما با بررسی آن ها با انتخاب حرفه ای ترین سرویس کار آسانسور شرق تهران، بهترین کیفیت خدمات را نیز دریافت کنید. با آیتکس همراه باشید.

مقدمه در رابطه با آسانسورها و خدمات سرویسکار آسانسور شرق تهران

امروزه دیگر با وجود سرویسکار آسانسور شرق تهران، سرویس و نگهداری آسانسورهای تجاری و مسکونی با هزینه ای بسیار مناسب و کاملاً مقرون به صرفه در اختیار ساکنین شرق تهران قرار می گیرد و دسترسی سریع مالکین و پیمانکاران ساختمان ها به این اقشار با سهولت فوق العاده ای همراه است.

سرویس و نگهداری آسانسورها برای جلوگیری از بروز خرابی و همچنین ایجاد آسیب به مصرف کنندگان و حتی تجهیزات داخلی خود آسانسورها دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و مسلماً می تواند هزینه بسیار کم تر از تعمیرات تخصصی را در پی خواهد داشت.
به همین دلیل جزء اولویت ها قرار دارد، انجام سرویس و نگهداری در شرق تهران توسط افراد حرفه ای و با سابقه کار بالا طی سال های اخیر باعث شده است تا علاوه بر ارتقاء سطح رضایت شهروندان، عمر این دستگاه ها تا حد قابل قبولی افزایش پیدا کرده و مشکلاتی از قبیل گیر افتادگی میان طبقات، سقوط آسانسور، خرابی های گسترده، کاهش ولتاژ برق یا قطع شدن برق، نقص در سیستم الکتریکی و مکانیکی و… نیز از بین برود.

نگهداری و سرویس از آسانسورها و قوانین حاکم بر آن

نگهداری هر آسانسور به صورت مجزا تابع روش های مختلفی است که بر اساس نوع دستگاه و پیاده سازی آن توسط افراد حرفه ای شناسایی و تعیین شده و مراحل انجام کار آغازمی گردد.
آسانسورها به علت این که یکی از دستگاه های مکانیکی، برقی هستند تعمیرات پیچیده و گاه زمان بری را به خود اختصاص می دهند و اگرچه برای انجام کار ساده ای چون جابجایی بار و مسافر میان طبقات می توان از آن ها استفاده کرد اما نحوه و شیوه عملکرد ساده ای نداشته و از اصول خاصی پیروی می کنند، حال آنکه هر چه آسانسورها از فناوری های روز بیشتر بهره برده باشند، مسلماً دارای نکات فنی تخصصی تری نیز هستند.

 این دستگاه ها در انواع صنعتی و ساختمانی و تجاری تولید شده و بیشتر در ساختمان های مسکونی و تجاری از آن ها استفاده می شود.
سرویسکار آسانسور شرق تهران با آگاهی از این موضوع که سرویس این دستگاه ها به دلیل حساسیت بالا، نیاز به دانش فنی و تخصص فراوان دارد به این عرصه وارد شده و قبل از آن خود را به تمامی علوم روز مجهز نموده است.
انتخاب زمانی سرویس دستگاه به نوع محصول بستگی داشته و هر دستگاه با نمونه دیگر خود تفاوت های چشم گیری دارد و نمی توان یک قاعده کلی را برای تمامی آسانسورها تعیین و به اجرا در آورد.
لازم است در صورت بروز هرگونه اشکال در عملکرد دستگاه، مراتب به تعمیرکنندگان اطلاع داده شود تا آنها بعد از معاینه فنی و سنجش های دقیق معایب را شناسایی و برای رفع سریع آن اقدام نمایند.

نحوه عملکرد در سرویس و نگهداری دوره ای آسانسورها

سرویسکار آسانسور شرق تهران ، سرویس و نگهداری آسانسور را به صورت دوره ای و طبق قرارداد سالیانه در شرق به انجام می رساند و بر طبق آن متعهد می شود تمامی موارد ذکر شده در قرار داد را جزء به جزء به اجرا در آورد.
تمامی این اقدامات به منظور پیشگیری از هرگونه خرابی و افزایش عمر مفید آسانسور در دوره کارکرد انجام می پذیرد.
بدین صورت ساختمانها می توانند با امنیت بالاتری از این ابزار استفاده نموده و گاه بی گاه به علت نقص فنی و خرابی های پی در پی دچار اذیت و آزار نگردند.
شرکت های ارائه خدمات سرویس و نگهداری با اعزام کارشناس متخصص برای آسانسور خراب شده، نسبت به تشخیص اولیه خرابی و رفع نقص احتمالی اقدامات لازم را انجام می دهند و در سایه همین اقدامات به موقع و اصولی است که شاهد کارکردهای طولانی مدت بدون کوچکترین مشکل و حادثه خواهیم بود.

سرویس آسانسور اگر توسط شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات آسانسور انجام گیرد، می تواند تمامی مزایای موجود را دربر گرفته و انتظارات را برآورده نماید، ولی در غیر این صورت نمی توان امیدی به بهبود عملکرد و کارایی آسانسور داشت. پس تا می توانید دقت کافی را در انتخاب خود منظور داشته تا از صرف هزینه های اضافی جلوگیری شود.

به طور کلی می توان تمامی مواردی که این شرکت ها به متقاضیان خود ارائه می دهند را شامل بازبینی و کنترل آسانسور در یک بازه پیش بینی شده نامید.
در این بازه زمانی که مورد تأیید دو طرف قرار داد است، مالکان و مدیران ساختمان که نسبت به تنظیم قرارداد با یک شرکت معتبر اقدامات لازم را انجام داده اند، قادر هستند از خدمات سرویس ماهیانه آسانسور استفاده نمایند و بدون دغدغه از حضور خودکار این سرویس کاران بهره مند شوند.

 باید توجه کرد مالکان و مدیران ساختمان های تجاری و مسکونی موظف اند جهت ایجاد امنیت ساکنان به صورت دوره ای اقدامات لازم را جهت سرویس آسانسور انجام دهند و هیچ گونه کوتاهی و سهل انگاری در این امر پذیرفته نخواهد شد.
قبل از انجام این کار مدیران ساختمان بایستی نسبت به اخذ تأییدیه استاندارد اقدام نموده و این مسئولیت خطیر را بر عهده بگیرند، حال نکته حائز اهمیت که در اینجا خودنمایی می کند اهمیت انجام خدمات منظم سرویس آسانسور است که می تواند مزیت فوق العاده ای برای ساختمان ها داشته باشد.
پیش بینی و پیشگیری لازم قبل از بروز خرابی در آسانسور مزیتی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت، زیرا این کار کمک می کند  قبل از آنکه خرابی مذکور خسارات زیاد جانی و مالی را به افراد وارد آورد، نسبت به رفع نقص احتمالی اقدامات سریع تری را انجام داده و امنیت و آسایش را بر ساختمان ها حاکم نمود.

خدمات سرویسکار آسانسور شرق تهران

سرویسکار آسانسور شرق تهران در این استان پهناور با تمرکز کامل در شرق فعالیت خود را به انجام می رساند و نسبت به سرویس و نگهداری آسانسور اقدامات لازم را به انجام می رساند.
اعزام نیروی متخصص در قالب سرویس کار به محل اقامت شما عزیزان اقدام شایانی است در جهت به انجام رساندن رسالت بزرگ خویش که بر دوش خود احساس می کند.
این سرویسکاران در سایه شرکت هایی با داشتن پشتوانه قوی مدیریتی، پرسنل مجرب و با سابقه به عنوان یک شرکت سرویس و نگهداری آسانسور فعالیت کرده و به همین دلیل قابل اعتماد و کاملاً مجرب و کارآزموده هستند و می توانند در زمینه خدمات آسانسور از صفر تا صد فعالیت کرده و بدون کوچکترین مشکلی نواقص احتمالی را بر طرف نمایند.
این مجموعه ای توانمند در طول فعالیت خود جهت پیشبرد اهداف خود و همچنین کیفیت و سطح فناوری این صنعت در کشور عزیزمان اقدامات گسترده ای را انجام داده اند، که یکی از آنها و البته مهمترین آن را می توان حضور پرسنل این مجموعه برای به نتیجه رساندن این تلاش ها در کلاس های آموزشی متنوع و زیر نظر متخصصین مجرب و باسابقه دانست که به دلیل همین دور اندیشی های اثرگذار توانسته اند هر روز بر کیفیت خدمات خود تا حد قابل توجهی بی افزایند.

سرویسکار آسانسور شرق تهران با سرویس و نگهداری منظم طبق اصول پذیرفته شده و موجود درقرارداد، می تواند مجموعه خدمات آسانسور از صفرتا صد را مطابق با درخواست و نیاز شما به انجام برساند.
در این میان فرقی نمی کند آسانسور شما از چه نوع فناوری بهره برده باشد، این مجموعه با سرویسکاران متخصص خود توانایی سرویس و نگهداری از آسانسورهای خاص و ویژه ، هیدرولیک ، گیرلس و سایر موارد را داشته و قادر است با شناسایی دقیق مشکل به تعویض یا سرویس قطعات اقدام نماید.
مطمئن باشید که تمامی خدمات این سرویسکاران با نازل ترین قیمت انجام می پذیرد تا بتوانند رضایت صد در صدی مشتریان خود را کسب نماید، فهرست خدمات این مجموعه را می توان بدین گونه تقسیم نمود:

  • اجرای تعمیر و نگهداری آسانسور بر طبق چک لیست
  • عقد قراردادهای رسمی با سازندگان ساختمان
  • اعزام افراد متخصص جهت تعمیر آسانسور
  • جنرال سرویس منظم جهت قرارداد سرویس آسانسورسالیانه
  • اجرای تعمیرات توسط افراد متخصص و با سابقه
  • ارائه خدمات در کوتاه ترین و کمترین زمان ممکن
  • بهترین کیفیت و مطابق با فناوری های روز دنیا
  • آچار كشي نمودن كليه قطعات
  • تنظيم و رگلاژ درب ها
  • روغن كاري ريل ها
  • تنظيم و تست ترمز موتور
  • تست و تنظيم كشش سيم بكسل نمره ۱۰ ونمره۶
  • تنظيم کردن لولای  طبقات
  • بازديد از كليه قطعات مكانيكي، راه اندازی و الكتريكي
  • تست ترمز اضطراري

ویژگی های یک سرویسکار آسانسور شرق تهران مناسب

برای اینکه بتوانید بهترین سرویسکار را بیابید باید نکات متعددی مد نظر قرار دهید، از جمله ویژگی‌های یک سرویس کار فعال در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور در شرق تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن تخصص کافی

همانطور که گفتیم، آسانسورها انواع مختلفی دارند، که بدون داشتن نیروی متخصص شرکت ها قادر به سرویس حرفه ای آسانسورها نخواهند بود.
از این رو گزینش نیروی کارآمد که به انواع آسانسورهای مختلف آشنایی داشته باشد می‌تواند به خوبی آن‌ها را سرویس‌دهی و تعمیرکند.

  • دانش و تجربه

یکی از ویژگی‌های بهترین سرویسکار آسانسور شرق تهران تجربه در هر کاری مهم است، مطمئناً سرویسکاری که سال‌های طولانی در زمینه سرویس و تعمیر آسانسور فعالیت می‌کند، عملکرد بهتری نسبت به یک سرویسکار تازه کار خواهد داشت.

  • آشنایی کامل به قطعات و چگونگی نصب آنها

معمولاً در تعمیرات مهمترین بخش کار را تعویض قطعات به خود اختصاص می دهد.
قطعات استفاده شده در تعمیر آسانسور باید اصل و مناسب با نوع آسانسور باشد که کوتاهی در این امر باعث ایجاد مشکلات عدیده ای برای آسانسور خواهدشد.

  • در دسترس بودن

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین سرویسکار آسانسور شرق تهران، در دسترس بودن آن است که می تواند به عنوان یک اصل مهم و حیاتی در شناسایی مورد سنجش قرار گیرد.

  • سرعت عمل

چه با هدف بازرسی به مکانی اعزام شده باشد و چه به قصد تعمیر، یک سرویسکار حرفه ای باید سرعت را چاشنی کار خود نماید.

پوشش خدمات سرویس آسانسور شرق تهران

مناطق تحت پوشش اعزام سرویسکار آساسنور شرق تهران شرکت آیتکس :

  • منطقه 4 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس آسانسور دربرگیرنده میدان پروین و بلوار پروین ،  حکیمیه ، سراج ، تهرانپارس قسمت شرقی و غربی ، شمس آباد مجیدیه ، علم و صنعت ، فرجام ، شمیران نو ، قنات کوثر ، لویزان (شیان) ، هروی ( حسین آباد و مبارک آباد ) ، هنگام ، نارمک و مهران

  • منطقه 6 تهران

این ناحیه و منطقه نیز شامل ایرانشهر ، بهجت آباد ، پارک لاله ، امیر آباد ( کارگر شمالی ) ، آرژانتین ، پارک لاله ، جنت و رفتگر ، دانشگاه تهران ، شریعتی ، شیراز ، فاطمی ، عباس آباد ، قزل قلعه ، قائم مقام و سنائی ، میدان جهاد ، کشاورز غربی ، گاندی ، میدان جهاد ، میدان ولیعصر ، یوسف آباد ، نصرت

  • منطقه 7 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس آسانسور دربرگیرنده نظام آباد (مدنی) ، نامجو ( گرگان ) ، مطهری ، کاج ، قصر ، عباس آباد و اندیشه ، سبلان ، مجیدیه ، خواجه نصیر وحقوقی ، خاقانی ( امجدیه ) ، حشمتیه ، بهار ، سهرودی و باغ صبا ، ارامنه شمالی و جنوبی ، اجاره دار

  • منطقه 8 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس و نگهداری اسانسور شامل تلفنخانه ( تسلیحات ) ،  تهرانپارس ، زرکش ، دردشت ، فدک ، لشکر شمالی و جنوبی ، کرمان ، مدائن ، مجیدیه جنوبی ، نارمک جنوبی ، وحیدیه ، هفت حوض

  • منطقه 13 تهران

امامت ، تهران نو ، پیروزی ، آشتیانی ، حافظیه ، زاهد گیلانی ، دهقان ، سرخه حصار ، زینبیه ، شهید اسدی ، شورا ، قاسم آباد ، صفا ، نیروی هوایی

اگر خواهان ارائه خدمات حرفه ای سرویس آسانسور  به وسیله معتبرترین سرویسکار آسانسور در شرق تهران هستید میتوانید همین الان از طریق لینک زیر درخواست خود را در سامانه خدمات سرویس آسانسور شرق تهران ثبت نمایید.

ثبت درخواست اعزام سرویسکار آسانسور شرق تهران

 

مقاله چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای‌ها 50

آیا این مقاله کاربردی بود؟

مقالات منتخب

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] سرویسکار آسانسور در شرق تهران […]

مقاله‌های مرتبط

فهرست
Call Now Buttonجهت سفارش و مشاوره تماس بگیرید
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

محبوب‌ترین مقاله