سرویسکار آسانسور غرب تهران

سرویسکار آسانسور غرب تهران

در این مقاله در رابطه با خدمات و وظایف سرویسکار آسانسور غرب تهران صحبت خواهیم و موارد مختلفی را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد تا شما با بررسی آن ها با انتخاب حرفه ای ترین سرویسکار آسانسور غرب تهران، بهترین کیفیت خدمات را نیز دریافت کنید. با آیتکس همراه باشید.

مقدمه در رابطه با آسانسورها و خدمات سرویسکار آسانسور غرب تهران

سرویسکار آسانسور غرب تهران می تواند فعالیت های متفاوتی را از خود به نمایش بگذارد و با خدمات استثنائی و مفیدش راه گشای خوبی محسوب شود.
به طور کلی سرویس و نگهداری آسانسور را می توان  از بازبینی کلی قطعات مورد استفاده در آسانسور تا نظارت مستمر برکارایی و عملکرد کلی سیستم پس از نصب آن بر شمرد و بدان اشاره نمود و از هر سرویسکاری نیز ارائه چنین تمهیداتی را انتظار داشت.

در دنیای فناوری و پیشرفت امروزی با تنوع فوق العاده محصولات مختلف و کارایی های گوناگون بطور کلی نمی توان هیچ سیستمی را مشاهده نمود که نیازمند سرویس و نگهداری، تعمیر و بازبینی دوره ای نباشد.
این امر مهم در مورد دستگاه هایی که پیچیدگی های بیشتر و ظرافت های حیرت آورتری دارند، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، به ویژه سیستم هایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی و تأثیر بر محیط اطرافشان گذاشته، در این حالت نقش مهمتری ایفا می نماید که خرابی آنها نه تنها باعث آسیب دیدگی به خودشان می گردد بلکه خطرات احتمالی جانبی را نیز به دنبال دارد.

تعمیر آسانسور با توجه به حجم بالای قطعات و اتصالات مسلماً کار ساده ای نخواهد بود و مجهز بودن به دانشی تخصصی درزمینه آسانسور، از ملزوماتی است که برای نیل به هدف متعالی همراستایی با دانش جهانی باید کسب گردد.
یک سرویسکار آسانسور غرب تهران در گام اول برای تعویض هرقطعه باید ابتدا نصب آن را به درستی آموخته باشد، زیرا در غیر این صورت حتی اگر تشخیص وی در مورد عیب و قطعه معیوب درست نیز باشد، اما نصب اصولی آن رعایت نگردد نمی تواند کارایی لازم را از خود به نمایش بگذارد.

با این توصیف متوجه شده اید که مطمئناً تعمیرات پس از نصب آسانسور قرار می گیرد.
پس هر سرویسکار آسانسور غرب تهران باید ابتدا در نصب قطعات تبحر لازم را کسب نموده و سپس به عرصه وسیع تعمیرات قدم بگذارد.
اما در ایران عزیزمان متأسفانه به علت محدود بودن تعداد آسانسورهای پرسرعت و متناسب با فناوری های جدید همه متخصصین توانایی آشنایی و شناخت کامل از ویژگی های آن را ندارند و نمی توانند با حضور فیزیکی و مشارکت در نصب این آسانسورها و به صورتی کاملاً عملی و زنده، به دانش و تجربیات خود را بیفزایند و فقط می توانند طی شرکت درکلاس های آموزشی با نحوه عملکرد این سیستم ها آشنا شوند.

تفاوت های اجرای خدمات سرویسکار آسانسور غرب تهران در ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی

سرویس و تعمیر آسانسور شامل خدمات متنوعی می شود که دسته بندی آن می تواند بسیار گسترده و جزئیات فراوانی را دربر بگیرد و مسلماً از جمله خدماتی است که  نحوه اجرا و نحوه ی ارایه آن در ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی بسیار متفاوت است و هر یک به صورت مجزا می تواند تمایز داشته  باشد.
اگرچه همگی در یک قالب کلی خدمات آسانسور گنجانده می شوند، معمولاً در ساختمان هایی که به علت مرتفع بودن و وجود واحدهای اداری و مجتمع‌های مسکونی فراوان تعداد توقف بالایی را شاهد هستیم خدمات آسانسور با شدت و قوت بیشتری دنبال می شود و به نظور سهولت ساکنان آن قراردادهایی به صورت بلندمدت با شرکت‌های تعمیر و نگهداری آسانسور منعقد می گردد، تا در سایه این قراردادها بتوان یک کلکسیون کامل از امور رفاهی و خدماتی را شامل حال ساکنان این مراکز نمود و آنها را از آسایش حداکثری بهره مند کرد.

مزیت این قراردادها برای مدیران ساختمانها بسیار وسیع و قابل توجه است اما از مهمترین آنها می توان به این امور اشاره نمود که شرکت نگهداری را موظف‌می‌کند با توجه به قرارداد منعقد شده به سرکشی و سرویس بخش‌های مختلف آسانسور بپردازد.
این سرکشی های منظم و دوره ای در شناخت به موقع معایب و مرتفع نمودن به هنگام آنها نقش تأثیرگذاری دارد.
مثلا هرچه سرویسکار آسانسور غرب تهران زیر نظر شرکتی با سابقه ای درخشان تر و شاخص تر در زمینه آسانسور فعالیت نماید، مطمئناً درک و علم بیشتری را در اختیار داشته زیرا وجود پرسنل مجرب  که به نحو مطلوب به انجام امور بپردازند جزء اولویت های مهم آن شرکت محسوب می شود.

در زندگی مدرن امروزی توجه فوق العاده ای به ابزارهای مختلف در جهت بالا بردن  و ارتقاء سطح کیفی  زندگی افراد می شود،به همین علت آسانسور را به یکی از ابزارهای کلیدی درجوامع امروزی مبدل کرده است که در صنعت ساختمان سازی بیش از گذشته مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد.
توجه ویژه به امر مرتفع سازی و جایگزینی آن با ساختمانهای مسطح می تواند لزوم توجه به آسانسور را به عنوان عضو جدانشدنی در صنعت ساختمان به حساب آورد.

اهمیت و ضرورت سرویس و نگهداری به موقع آسانسورها

همه افراد سعی می کنند تمام تلاش خود را در جهت خرید و تهیه اجناسی مرغوب به کار ببندند و همگی خوب می دانند که انتخاب یک وسیله از لحاظ کسب کیفیت و استاندارد اهمیت بسزایی دارد و باید تمامی تلاش خود را در این جهت به کار ببندند.
اما در مورد مقوله دیگر شاید چنان دقت نظر نداشته و از آن غافل باشند، طریقه ی سرویس ونگهداری وسایل اگرچه در رتبه دوم اهمیت قرار دارد اما در مدت زمان ماندگاری و دوام آن می تواند نقش تعیین کننده ای را ایفا نماید.
حال در این میان تهیه آسانسور از این مقوله استثنا نبوده و این وسیله همان قدر که می تواند موجب راحتی درزمینه حمل ونقل گردد، درصورت نگهداری نادرست و استفاده نامناسب می تواند، خطرات جبران ناپذیری رامتوجه انسان نماید که تا سال های سال گریبانگیر افراد باشد که در این زمان بین سرویسکاران و مصرف کنندگان هیچ تمایزی وجود نداشته و هر دو به یک میزان در معرض خطر و آسیب دیدگی خواهند بود.

از این رو لازم است تا ساکنان آپارتمان های مسکونی و ساختمان های اداری و تجاری در بازه های زمانی مشخص به دامن سرویسکاران مجرب پناه برده و به تعمیر اصولی آسانسور خود بپردازند.
سرویسکار آسانسور غرب تهران با دانشی که دارد می تواند، از بروز حادثه و نقص فنی جلوگیری به عمل آورده و با بررسی مداوم نحوه عملکرد، موجب به حداقل رسیدن خطرات، کاهش هزینه های ناشی از تعمیرات وسیع، افزایش ایمنی و در نهایت چندین برابر شدن و افزایش طول عمر این وسیله گردد.

ضرورت حضور سرویسکاران با تجربه

ارائه خدمات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری توسط سرویسکار آسانسور غرب تهران و به وسیله این تکنسین های خبره و شرکت های معتبر باعث شده تا حد قابل توجهی از بروز خرابی کاسته و تا میزان بسیار زیادی امنیت ساختمانها و ساکنین آن تضمین گردد، ارائه خدمات به صورت حرفه ای پیاده سازی شده است و شما می توانید از عقد قرار داد  باشرکت های باسابقه و کارامد نهایت بهره را ببرید.

تعمیر قطعات که باید توسط افراد خبره انجام گیرد تا از بروز خسارت و خرابی های پی در پی آسانسور جلوگیری گردد، بخش کوچکی از خدمات ارزنده این مجموعه و سرویسکاران آن است که می تواند بخش بزرگی از رفاه و سلامت را برای ساختمانها نوید بخشد.
شاید بتوان به صورت کلی منظور از نگهداری را، بازبینی و بازرسی کلی دستگاه و تعمیر قطعات فرسوده و یا عیب دار و تعویض کردن آن ها بر شمرد و از تمامی شرکت ها که در این زمینه فعالیت کرده و به پاسخگویی می پردازند نیز خدماتی دقیقاً در همین راستا را انتظار داشت.

برای انجام تعمیر و نگهداری آسانسور ها نیاز به دانش فنی بسیار بالا و ترجیحاً تحصیلات آکادمیک می باشد و سرویسکار باتجربه باید به طور کامل بتواند، مسلط  و دقیق امورمربوط به تعمیر و نگهداری را به انجام برساند و در این زمینه دغدغه نا آگاهی و نا آشنایی به قطعات و نحوه کار و عملکرد آنها را نداشته باشد.
نگهداری در تمامی آسانسور ها زمانی که تعداد توقف بالا می رود و شدت کار افزایش یافته و فشار مضاعفی به دستگاه وارد می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای حفظ نکات ایمنی بهتر است تعمیر و نگهداری آن ها به صورت اصولی و توسط شرکت های معتبر انجام پذیرد،.

حساسیت و انتخاب دقیق سرویسکار با تجربه جهت سرویسکار آسانسور غرب تهران و سایرنقاط شهر می تواند عاملی پیشگیرانه  برای هریک ازعوامل خرابی آسانسور به حساب آید.

اقدامات پیشگیرانه مدیران جهت رفع مشکلات آسانسور در زمان قطع برق

به هر حال علاوه بر اینکه ممکن است آسانسورها به علت خرابی از کار بیفتند، دلیل دیگری چون قطع ناگهانی برق نیز می تواند باعث از کار افتادگی این دستگاه برای چند دقیقه و گاه چند ساعت و یا متأسفانه چند روز شود.
صرف نظر از علت اصلی قطعی برق که ممکن است به دلایل مختلف رخ دهد، صاحبان و مدیران ساختمان می‌توانند اقدامات زیر را برای پیشگیری موارد از کار افتادن آسانسور که در اثر قطع برق ایجاد می شود را انجام دهند تا در حد امکان بتوانند از بلا استفاده شدن آسانسور ساختمان خود جلوگیری نمایند:

  • استفاده از یک ژنراتور به منظور تأمین برق اضطراری برای آسانسور

ژنراتور بسیار مؤثر و قدرتمند می‌تواند در کنار برق‌رسانی به تمامی انواع مختلف آسانسورها در جهت تأمین برق بسیاری از تجهیزات دیگر ساختمان چون سیستم‌های روشنایی، سیستم‌های تلفن، سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات ویژه‌ای که نیازمند برق دائمی هستند، به کار رود و البته بسیار مفید نیز ظاهر شود.

  • نصب سیستم برق اضطراری آسانسور

سیستم برق اضطراری یا  ERU در مقایسه با ژنراتور ارزان‌تر بوده و کمک می‌کند که در طول زمان قطع برق، با تأمین برق آسانسور مسافران بتوانند به سلامت از کابین خارج شوند بدین ترتیب، بسیاری از شرکت‌های سازنده آسانسور ERU را به عنوان یک گزینه به پیمانکاران به عنوان یکی از تجهیزات اضافی و مهم آسانسور توصیه می‌کنند.

خدمات سرویس آسانسور غرب تهران

مناطق تحت پوشش اعزام سرویسکار آسانسور غرب تهران شرکت آیتکس :

  • منطقه 2 تهران

برق آلستوم – تهران ویلا – ستارخان – سعادت آباد – شهرک غرب – شهرک مخابرات – شهرآرا – صادقیه – طرشت – فرحزاد – گیشا – همایون شهر – مرزداران

  • منطقه 5 تهران

آیت الله كاشانی – اشرفی اصفهانی – باغ فیض – بلوار فردوس – پونک – جنت آباد – حصارک – سازمان برنامه – شاهین – شهران – شهرزیبا – شهرک آپادانا – شهرک اکباتان – شهرک اندیشه – شهرک پرواز – شهرک کوهسار – شهرک نفت – شهرک والفجر – کنکوی – ارمکوی – بیمه

  • منطقه 9 تهران

استاد معین – امامزاده عبدالله – دکتر هوشیار – سرآسیاب، مهرآباد – شمشیری – شهید دستغیب – فتح – صنعتی – فرودگاه مهرآباد جنوبی

 

اگر خواهان ارائه خدمات حرفه ای سرویس آسانسور  به وسیله معتبرترین سرویسکار آسانسور غرب تهران هستید میتوانید همین الان از طریق لینک زیر درخواست خود را در سامانه خدمات سرویسکار آسانسور غرب تهران ثبت نمایید.

ثبت درخواست خدمات سرویس و نگهداری آسانسور

مقاله چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

میانگین امتیازها 4.9 / 5. تعداد رای‌ها 101

آیا این مقاله کاربردی بود؟

در این مقاله در رابطه با خدمات و وظایف سرویسکار آسانسور غرب تهران صحبت خواهیم و موارد مختلفی را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد تا شما با بررسی آن ها با انتخاب حرفه ای ترین سرویسکار آسانسور غرب تهران، بهترین کیفیت خدمات را نیز دریافت کنید. با آیتکس همراه باشید.

مقدمه در رابطه با آسانسورها و خدمات سرویسکار آسانسور غرب تهران

سرویسکار آسانسور غرب تهران می تواند فعالیت های متفاوتی را از خود به نمایش بگذارد و با خدمات استثنائی و مفیدش راه گشای خوبی محسوب شود.
به طور کلی سرویس و نگهداری آسانسور را می توان  از بازبینی کلی قطعات مورد استفاده در آسانسور تا نظارت مستمر برکارایی و عملکرد کلی سیستم پس از نصب آن بر شمرد و بدان اشاره نمود و از هر سرویسکاری نیز ارائه چنین تمهیداتی را انتظار داشت.

در دنیای فناوری و پیشرفت امروزی با تنوع فوق العاده محصولات مختلف و کارایی های گوناگون بطور کلی نمی توان هیچ سیستمی را مشاهده نمود که نیازمند سرویس و نگهداری، تعمیر و بازبینی دوره ای نباشد.
این امر مهم در مورد دستگاه هایی که پیچیدگی های بیشتر و ظرافت های حیرت آورتری دارند، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، به ویژه سیستم هایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی و تأثیر بر محیط اطرافشان گذاشته، در این حالت نقش مهمتری ایفا می نماید که خرابی آنها نه تنها باعث آسیب دیدگی به خودشان می گردد بلکه خطرات احتمالی جانبی را نیز به دنبال دارد.

تعمیر آسانسور با توجه به حجم بالای قطعات و اتصالات مسلماً کار ساده ای نخواهد بود و مجهز بودن به دانشی تخصصی درزمینه آسانسور، از ملزوماتی است که برای نیل به هدف متعالی همراستایی با دانش جهانی باید کسب گردد.
یک سرویسکار آسانسور غرب تهران در گام اول برای تعویض هرقطعه باید ابتدا نصب آن را به درستی آموخته باشد، زیرا در غیر این صورت حتی اگر تشخیص وی در مورد عیب و قطعه معیوب درست نیز باشد، اما نصب اصولی آن رعایت نگردد نمی تواند کارایی لازم را از خود به نمایش بگذارد.

با این توصیف متوجه شده اید که مطمئناً تعمیرات پس از نصب آسانسور قرار می گیرد.
پس هر سرویسکار آسانسور غرب تهران باید ابتدا در نصب قطعات تبحر لازم را کسب نموده و سپس به عرصه وسیع تعمیرات قدم بگذارد.
اما در ایران عزیزمان متأسفانه به علت محدود بودن تعداد آسانسورهای پرسرعت و متناسب با فناوری های جدید همه متخصصین توانایی آشنایی و شناخت کامل از ویژگی های آن را ندارند و نمی توانند با حضور فیزیکی و مشارکت در نصب این آسانسورها و به صورتی کاملاً عملی و زنده، به دانش و تجربیات خود را بیفزایند و فقط می توانند طی شرکت درکلاس های آموزشی با نحوه عملکرد این سیستم ها آشنا شوند.

تفاوت های اجرای خدمات سرویسکار آسانسور غرب تهران در ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی

سرویس و تعمیر آسانسور شامل خدمات متنوعی می شود که دسته بندی آن می تواند بسیار گسترده و جزئیات فراوانی را دربر بگیرد و مسلماً از جمله خدماتی است که  نحوه اجرا و نحوه ی ارایه آن در ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی بسیار متفاوت است و هر یک به صورت مجزا می تواند تمایز داشته  باشد.
اگرچه همگی در یک قالب کلی خدمات آسانسور گنجانده می شوند، معمولاً در ساختمان هایی که به علت مرتفع بودن و وجود واحدهای اداری و مجتمع‌های مسکونی فراوان تعداد توقف بالایی را شاهد هستیم خدمات آسانسور با شدت و قوت بیشتری دنبال می شود و به نظور سهولت ساکنان آن قراردادهایی به صورت بلندمدت با شرکت‌های تعمیر و نگهداری آسانسور منعقد می گردد، تا در سایه این قراردادها بتوان یک کلکسیون کامل از امور رفاهی و خدماتی را شامل حال ساکنان این مراکز نمود و آنها را از آسایش حداکثری بهره مند کرد.

مزیت این قراردادها برای مدیران ساختمانها بسیار وسیع و قابل توجه است اما از مهمترین آنها می توان به این امور اشاره نمود که شرکت نگهداری را موظف‌می‌کند با توجه به قرارداد منعقد شده به سرکشی و سرویس بخش‌های مختلف آسانسور بپردازد.
این سرکشی های منظم و دوره ای در شناخت به موقع معایب و مرتفع نمودن به هنگام آنها نقش تأثیرگذاری دارد.
مثلا هرچه سرویسکار آسانسور غرب تهران زیر نظر شرکتی با سابقه ای درخشان تر و شاخص تر در زمینه آسانسور فعالیت نماید، مطمئناً درک و علم بیشتری را در اختیار داشته زیرا وجود پرسنل مجرب  که به نحو مطلوب به انجام امور بپردازند جزء اولویت های مهم آن شرکت محسوب می شود.

در زندگی مدرن امروزی توجه فوق العاده ای به ابزارهای مختلف در جهت بالا بردن  و ارتقاء سطح کیفی  زندگی افراد می شود،به همین علت آسانسور را به یکی از ابزارهای کلیدی درجوامع امروزی مبدل کرده است که در صنعت ساختمان سازی بیش از گذشته مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد.
توجه ویژه به امر مرتفع سازی و جایگزینی آن با ساختمانهای مسطح می تواند لزوم توجه به آسانسور را به عنوان عضو جدانشدنی در صنعت ساختمان به حساب آورد.

اهمیت و ضرورت سرویس و نگهداری به موقع آسانسورها

همه افراد سعی می کنند تمام تلاش خود را در جهت خرید و تهیه اجناسی مرغوب به کار ببندند و همگی خوب می دانند که انتخاب یک وسیله از لحاظ کسب کیفیت و استاندارد اهمیت بسزایی دارد و باید تمامی تلاش خود را در این جهت به کار ببندند.
اما در مورد مقوله دیگر شاید چنان دقت نظر نداشته و از آن غافل باشند، طریقه ی سرویس ونگهداری وسایل اگرچه در رتبه دوم اهمیت قرار دارد اما در مدت زمان ماندگاری و دوام آن می تواند نقش تعیین کننده ای را ایفا نماید.
حال در این میان تهیه آسانسور از این مقوله استثنا نبوده و این وسیله همان قدر که می تواند موجب راحتی درزمینه حمل ونقل گردد، درصورت نگهداری نادرست و استفاده نامناسب می تواند، خطرات جبران ناپذیری رامتوجه انسان نماید که تا سال های سال گریبانگیر افراد باشد که در این زمان بین سرویسکاران و مصرف کنندگان هیچ تمایزی وجود نداشته و هر دو به یک میزان در معرض خطر و آسیب دیدگی خواهند بود.

از این رو لازم است تا ساکنان آپارتمان های مسکونی و ساختمان های اداری و تجاری در بازه های زمانی مشخص به دامن سرویسکاران مجرب پناه برده و به تعمیر اصولی آسانسور خود بپردازند.
سرویسکار آسانسور غرب تهران با دانشی که دارد می تواند، از بروز حادثه و نقص فنی جلوگیری به عمل آورده و با بررسی مداوم نحوه عملکرد، موجب به حداقل رسیدن خطرات، کاهش هزینه های ناشی از تعمیرات وسیع، افزایش ایمنی و در نهایت چندین برابر شدن و افزایش طول عمر این وسیله گردد.

ضرورت حضور سرویسکاران با تجربه

ارائه خدمات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری توسط سرویسکار آسانسور غرب تهران و به وسیله این تکنسین های خبره و شرکت های معتبر باعث شده تا حد قابل توجهی از بروز خرابی کاسته و تا میزان بسیار زیادی امنیت ساختمانها و ساکنین آن تضمین گردد، ارائه خدمات به صورت حرفه ای پیاده سازی شده است و شما می توانید از عقد قرار داد  باشرکت های باسابقه و کارامد نهایت بهره را ببرید.

تعمیر قطعات که باید توسط افراد خبره انجام گیرد تا از بروز خسارت و خرابی های پی در پی آسانسور جلوگیری گردد، بخش کوچکی از خدمات ارزنده این مجموعه و سرویسکاران آن است که می تواند بخش بزرگی از رفاه و سلامت را برای ساختمانها نوید بخشد.
شاید بتوان به صورت کلی منظور از نگهداری را، بازبینی و بازرسی کلی دستگاه و تعمیر قطعات فرسوده و یا عیب دار و تعویض کردن آن ها بر شمرد و از تمامی شرکت ها که در این زمینه فعالیت کرده و به پاسخگویی می پردازند نیز خدماتی دقیقاً در همین راستا را انتظار داشت.

برای انجام تعمیر و نگهداری آسانسور ها نیاز به دانش فنی بسیار بالا و ترجیحاً تحصیلات آکادمیک می باشد و سرویسکار باتجربه باید به طور کامل بتواند، مسلط  و دقیق امورمربوط به تعمیر و نگهداری را به انجام برساند و در این زمینه دغدغه نا آگاهی و نا آشنایی به قطعات و نحوه کار و عملکرد آنها را نداشته باشد.
نگهداری در تمامی آسانسور ها زمانی که تعداد توقف بالا می رود و شدت کار افزایش یافته و فشار مضاعفی به دستگاه وارد می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای حفظ نکات ایمنی بهتر است تعمیر و نگهداری آن ها به صورت اصولی و توسط شرکت های معتبر انجام پذیرد،.

حساسیت و انتخاب دقیق سرویسکار با تجربه جهت سرویسکار آسانسور غرب تهران و سایرنقاط شهر می تواند عاملی پیشگیرانه  برای هریک ازعوامل خرابی آسانسور به حساب آید.

اقدامات پیشگیرانه مدیران جهت رفع مشکلات آسانسور در زمان قطع برق

به هر حال علاوه بر اینکه ممکن است آسانسورها به علت خرابی از کار بیفتند، دلیل دیگری چون قطع ناگهانی برق نیز می تواند باعث از کار افتادگی این دستگاه برای چند دقیقه و گاه چند ساعت و یا متأسفانه چند روز شود.
صرف نظر از علت اصلی قطعی برق که ممکن است به دلایل مختلف رخ دهد، صاحبان و مدیران ساختمان می‌توانند اقدامات زیر را برای پیشگیری موارد از کار افتادن آسانسور که در اثر قطع برق ایجاد می شود را انجام دهند تا در حد امکان بتوانند از بلا استفاده شدن آسانسور ساختمان خود جلوگیری نمایند:

  • استفاده از یک ژنراتور به منظور تأمین برق اضطراری برای آسانسور

ژنراتور بسیار مؤثر و قدرتمند می‌تواند در کنار برق‌رسانی به تمامی انواع مختلف آسانسورها در جهت تأمین برق بسیاری از تجهیزات دیگر ساختمان چون سیستم‌های روشنایی، سیستم‌های تلفن، سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات ویژه‌ای که نیازمند برق دائمی هستند، به کار رود و البته بسیار مفید نیز ظاهر شود.

  • نصب سیستم برق اضطراری آسانسور

سیستم برق اضطراری یا  ERU در مقایسه با ژنراتور ارزان‌تر بوده و کمک می‌کند که در طول زمان قطع برق، با تأمین برق آسانسور مسافران بتوانند به سلامت از کابین خارج شوند بدین ترتیب، بسیاری از شرکت‌های سازنده آسانسور ERU را به عنوان یک گزینه به پیمانکاران به عنوان یکی از تجهیزات اضافی و مهم آسانسور توصیه می‌کنند.

خدمات سرویس آسانسور غرب تهران

مناطق تحت پوشش اعزام سرویسکار آسانسور غرب تهران شرکت آیتکس :

  • منطقه 2 تهران

برق آلستوم – تهران ویلا – ستارخان – سعادت آباد – شهرک غرب – شهرک مخابرات – شهرآرا – صادقیه – طرشت – فرحزاد – گیشا – همایون شهر – مرزداران

  • منطقه 5 تهران

آیت الله كاشانی – اشرفی اصفهانی – باغ فیض – بلوار فردوس – پونک – جنت آباد – حصارک – سازمان برنامه – شاهین – شهران – شهرزیبا – شهرک آپادانا – شهرک اکباتان – شهرک اندیشه – شهرک پرواز – شهرک کوهسار – شهرک نفت – شهرک والفجر – کنکوی – ارمکوی – بیمه

  • منطقه 9 تهران

استاد معین – امامزاده عبدالله – دکتر هوشیار – سرآسیاب، مهرآباد – شمشیری – شهید دستغیب – فتح – صنعتی – فرودگاه مهرآباد جنوبی

 

اگر خواهان ارائه خدمات حرفه ای سرویس آسانسور  به وسیله معتبرترین سرویسکار آسانسور غرب تهران هستید میتوانید همین الان از طریق لینک زیر درخواست خود را در سامانه خدمات سرویسکار آسانسور غرب تهران ثبت نمایید.

ثبت درخواست خدمات سرویس و نگهداری آسانسور

مقاله چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

میانگین امتیازها 4.9 / 5. تعداد رای‌ها 101

آیا این مقاله کاربردی بود؟

مقالات منتخب

guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

مقاله‌های مرتبط

فهرست
Call Now Buttonجهت سفارش و مشاوره تماس بگیرید
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

محبوب‌ترین مقاله