تعمیرکار آسانسور شرق تهران

تعمیرکار آسانسور شرق تهران

در این مطلب در رابطه با خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران و وظایف یک تعمیرکار آسانسور در شرق تهران صحبت خواهیم و موارد مختلفی را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد تا شما با بررسی آن ها با انتخاب حرفه ای ترین تعمیرکار آسانسور شرق تهران، بهترین کیفیت خدمات را نیز دریافت کنید. با آیتکس همراه باشید.

وظایف تعمیرکار آسانسور شرق تهران

همه ما به خوبی می‌دانیم که هرچه فعال تر و با تحرک بیشتری زندگی کنیم روح وجسم سالم‌تری خواهیم داشت.
از طرف دیگر فعال بودن از لحاظ فیزیکی در زندگی و کار باعث می‌شود در کنار سالم و قوی ماندن عضله‌ها، انعطاف آنها نیز حفظ شود و با کوچکترین فشار و ضربه آسیب های جدی به بدن وارد نگردد.
در صورتی که افراد به سلامت خود اهمیت داده و بتوانند در سایه حرکات ورزشی مناسب  وضعیت بدنی خود را بهبود بخشند، خستگی ، کوفتگی و گرفتگی عضلات که ناشی از ضعف سیستم ماهیچه ای بدن است به سراغ آنها نخواهد آمد.
تقویت این عناصر مهم بدن کار سخت و پیچیده ای نیست شما می توانید از هر فرصتی برای تحرک بیشتر استفاده کنید این امر برای پیشگیری از ضعیف شدن عضلات برای کسانی که محل کار یا منزلشان در ساختمانی چند طبقه قرار دارد از اهمیت بیشتری برخوردار است.
زیرا عبور نمودن هر روزه از تعداد زیادی پله کار سخت و طاقت فرسایی خواهد شد.

با توجه صنعت ساختمان سازی به سمت و سوی آپارتمان ها چندین طبقه دیگر علاوه بر تقویت سیستم استخوانی و ماهیچه ای باید به فکر راهکاری قوی تر و اساسی تر بود.

روی کار آمدن صنعت آسانسور و به دنبال آن تجهیز و نگهداری از آن توسط تعمیرکارانی مانند حرفه ای ترین تعمیرکار آسانسور شرق تهران امروزه به یک موضوع مهم و اساسی تبدیل شده است.

تعمیر و نگهداری به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که باعث افزایش طول عمر مفید آسانسور و تجهیزات وابسته به آن می شود.

تمامی مدیران هوشمند ساختمانی در شرق تهران می دانند، برای اینکه بتوانند از آسانسور خود بهترین کارکرد را انتظار داشته و تا مدت ها از آسیب و تخریب آن در امان بمانند، تعمیر به موقع و نگهداری از آسانسور آن هم توسط افرادی کاربلد مانند حرفه ای ترین تعمیرکار آسانسور شرق تهران می تواند بهترین راه حل باشد.
اما نمی توان انکار نمود که در کنار بازرسی های به موقع استفاده صحیح افراد از این دستگاه که تابع قوانین ایمنی و ظرفیت های آن می باشد، سبب کارکرد بهتر و دیرتر خراب شدن آن می شود.
در این هنگام است که آسانسور می تواند با حداکثر توان خود به کار پرداخته و شاهد فرسودگی زودهنگام آن نبود در غیر این صورت باید منتظر ضرر و زیان های فراوان و دردسرهای زیادی بود که هرزگاهی این دستگاه ما را درگیر خود کرده و هزینه های هنگفت را بر ما وارد می نمایند.

آنچه در اینجا از اهمیت بیشتری برخوردار است نحوه صحیح کار نصاب آسانسور می باشد.
یک سرویس کار ماهر باید در زمان عیب یابی  و تعمیرات موارد زیادی را چک کند و همگی آن موارد را از نظر بگذراند که تمامی این موارد در چک لیست عیب یابی و سرویس کاری آسانسور برای سهولت کار تعمیرکاران به طور کامل قید شده است.

خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران

از مهمترین خدماتی که از یک تعمیرکار آسانسور شرق تهران انتظار می رود دیدن آموزش های لازم و آشنایی کامل با تمامی تجهیزات ، پاسخگویی در اسرع وقت، رفع هر گونه خرابی و اجرای پیشگیرانه در جهت افزایش عمر و کارایی دستگاه است.
قابلیت تهیه تمامی قطعات و امکان تعویض آنها مزیتی می باشد که در جهت سرویس و نگهداری آسانسور شرق تهران و راه اندازی آسانسورها باید از سوی یک تعمیرکار حرفه ای عرضه گردد تا کیفیت خدمات و توجه به اصل مشتری مداری را بتوان در تمامی فعالیت های این مجموعه به عینه مشاهده نمود.
از جمله خدماتی که توسط شرکت های ارائه دهنده تعمیرات آسانسور شرق تهران و توسط حرفه ای ترین تعمیرکار آسانسور شرق تهران به مشتریان ارائه می گردد بدین شرح است:

  • سرویس و نگهداری بر اساس استانداردهای موجود
  • تنوع در تعداد سرویس دهی به انواع نمونه های آسانسورها
  • دارای چک لیست خدمات
  • گارانتی قطعات نصب شده
  • ارائه تعمیرات دوره ای
  • عرضه هر نوع خدمات پشتیبانی
  • سرویس به ساختمانهای پر ترافیک
  • خدمات منظم و مستمر
  • حضور در اسرع وقت و عیب یابی سریع
  • پاسخگویی در هر روز هفته
  • تامین قطعات مکانیکی و الکتریکی
  • پوشش تمامی قسمت های شرق تهران

خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران توسط زبده ترین تعمیر کار آسانسور در شرق تهران در اسرع وقت و محدودترین زمان ممکن به محل شما اعزام می گردد تا علت مشکلات به وجود آمده را شناسایی نماید و قطعات و هزینه مورد نیاز را تخمین بزند.
سپس گزارش حاصل از این بررسی به همراه پیش فاکتور به مدیران ساختمانها ارائه می شود و در ادامه با تأمین و جایگزینی قطعات فرسوده ای که نیاز به تعمیر دارند با قطعات نو و ارجینال، یک سرویس موفق به انجام می رسد.

تأثیر توجه به مسائل روز در صنعت آسانسور

یکی از نکاتی که در تعمیر و نگهداری آسانسورها حائز اهمیت است آموزش مستمر تعمیرکاران و به روز رسانی اطلاعات قبلی آنها است، تا مطابق با پیشرفت فناوری ها و افزودن و یا کاهش احتمالی قطعات و تغییر نحوه عملکرد سیستم های این دستگاه ها یک تعمیرکار حرفه ای با تمام آنها آشنایی داشته باشد.

به همین دلیل هر یک از تعمیرکاران آسانسور باید مداوماً این به روز رسانی را انجام داده تا از فناوری های روز عقب نمانند.
نکته ی دیگر اینکه با توجه به این که قطعات آسانسور گسترده و پیچیده است داشتن اطلاعات کافی از عملکرد و وظایف تک تک قطعات آسانسور در تعمیرات این وسیله بسیار  کمک کننده خواهد بود.
باید دانست که تنوع آسانسورها خود عاملی است که تعمیرات آسانسور و تشخیص خرابی را برای تعمیر کار آن سخت تر می نماید و مجهز بودن به علوم روز دنیا باعث راحتی بیشتر وی و تسلط کافی بر حرفه اش می گردد.

بسیاری از تعمیرکاران آسانسور، در شناسایی معایب آسانسورهای قدیمی وتعمیر نمودن آن  توانایی بالا و قابل تحسینی دارند اما در مورد آسانسورهای به روز و مدرن با مشکل روبرو شده  و دانش و مهارت کافی را در مواجه با این موارد نمی توانند بروز دهند و در تعمیرات با مشکلات مهمی روبرو می شوند.

توانمندی های یک تعمیرکار آسانسور شرق تهران

تعمیرکار آسانسور شرق تهران باید در کارهای الکتریکی و مکانیکی آسانسور توانایی لازم را داشته باشد و با تخصصی مورد تأیید به انواع آسانسورها به حیطه نقشه های مرتبط با آنها وارد شده و با تسلط کامل به پیچ و خم راه و آشنایی، به این مقوله مهم وارد شود.

رسیدن به بهترین عملکرد در سایه  کنترل و برنامه ریزی منظم ، توانایی تشخیص خرابی و رفع نقص به موقع آن ،توان تصمیم گیری و حل درست و سریع مسایل و مشکلات به خصوص در شرایط خاص و… محقق می گردد.
به همین دلیل در همان گام اول یک تعمیرکار حرفه ای باید به یافتن نقاط ضعف و اصلاح و ارتقاء آن ها و افزایش دانش خود همت بگمارد تا بتواند در تشخیص خطاهای مربوط به آسانسور مهارت لازم را از خود به نمایش بگذارد.
دقت داشته باشید انتخاب یک تعمیرکار حرفه ای تا حدی اهمیت دارد که تشخیص اشتباه و کوتاهی کردن یک تعمیر کار مبتدی و ناآزموده ، در برخی موارد می تواند جان افراد استفاده کننده از آسانسور را به مخاطره بیندازد و زمینه ساز مشکلات عدیده بعدی گردد.

خدمات آسانسور که شامل سرویس و نگهداری آسانسور ، تعمیر موتور آسانسور و هر مورد دیگر به علت اینکه با جان افراد سروکار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل باید مطمئن بود که این خدمات از سوی چه شرکتی و با چه سابقه ای ارائه می گردد و آیا می تواند امنیت، کیفیت و قیمت به صرفه را هم زمان برای صاحبان این تجهیزات به ارمغان آورد.

خدمات باز سازی آسانسور و موارد مربوط به آن

خدمات بازسازی آسانسور  در شرق تهران که از طریق حرفه ای ترین تعمیرکار آسانسور شرق تهران قابل ارائه است شامل تمامی موارد فنی این دستگاه می شود .
که می تواند تمامی قسمت های کابین، چاله آسانسور و ابزارآلات آن را شامل شود و در بسیاری موارد با تزئینات آسانسور اشتباه گرفته می شود.
در حالیکه که مقوله تزئینات هیچ ربطی به مشکلات فنی آسانسور نداشته و در این حیطه ورود نمی کند و هر یک تخصص مخصوص به خود را می طلبد.
به همین دلیل این دو موضوع به صورت کاملاً مجزا از سوی شرکت های آسانسوری مورد بررسی و سنجش قرار گرفته و هرکدام تیم مخصوص به خود را خواهند داشت.

مسئله مهم دیگری که در اینجا مطرح است و باعث نگرانی صاحبان ساختمان ها می گردد ،مدت زمانی که است که تعمیرکاران برای سرویس آسانسور نیاز داشته و باعث توقف و از کارافتادن آسانسورها می شود.
این نکته اگرچه به میزان تبحر و دانش تعمیرکار مرتبط است اما به میزان کاری که آسانسور برای بازگشت به حالت استاندارد خود بدان نیازمند است نیز بستگی داشته و می تواند متفاوت باشد.
مسلماً اقدامات جرئی تر زمان محدوتر و فعالیت های کلی تر زمان بیشتری را خواهند گرفت، اما بازه زمانی 1 تا 3 روز اغلب مدتی است که شما برای تعمیرات باید آن را تخمین زده و در نظر داشته باشید.
در نهایت مسئله مهم دیگر قیمت نهایی این تعمیرات است که دغدغه مندی بسیاری را برای مدیران به وجود آورده، تعمیر و یا تعویض قطعات هر دو هزینه بر و متناسب با قطعه آسیب دیده می تواند هزینه ای از 100 هزار تومان تا 10 میلیون را برای شما پدید آورد.

کلام آخر:

خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران و توسط تعمیرکار آسانسور شرق تهران می تواند با انواع خدمات خود چون تعمیرآسانسور، ایمن سازی و استانداردسازی، نوسازی، بازسازی، تزئینات و زیبا سازی شما را غافلگیر نماید و کیفیت را در قالبی متفاوت به شما عزیزان عرضه کند پس در نهایت برنامه ریزی اثربخش و همه جانبه خود را از این تعمیرکار بخواهید.

پوشش خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران

مناطق تحت پوشش اعزام تعمیرکار آساسنور شرق تهران شرکت آیتکس :

  • منطقه 4 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس آسانسور دربرگیرنده میدان پروین و بلوار پروین ،  حکیمیه ، سراج ، تهرانپارس قسمت شرقی و غربی ، شمس آباد مجیدیه ، علم و صنعت ، فرجام ، شمیران نو ، قنات کوثر ، لویزان (شیان) ، هروی ( حسین آباد و مبارک آباد ) ، هنگام ، نارمک و مهران

  • منطقه 6 تهران

این ناحیه و منطقه نیز شامل ایرانشهر ، بهجت آباد ، پارک لاله ، امیر آباد ( کارگر شمالی ) ، آرژانتین ، پارک لاله ، جنت و رفتگر ، دانشگاه تهران ، شریعتی ، شیراز ، فاطمی ، عباس آباد ، قزل قلعه ، قائم مقام و سنائی ، میدان جهاد ، کشاورز غربی ، گاندی ، میدان جهاد ، میدان ولیعصر ، یوسف آباد ، نصرت

  • منطقه 7 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس آسانسور دربرگیرنده نظام آباد (مدنی) ، نامجو ( گرگان ) ، مطهری ، کاج ، قصر ، عباس آباد و اندیشه ، سبلان ، مجیدیه ، خواجه نصیر وحقوقی ، خاقانی ( امجدیه ) ، حشمتیه ، بهار ، سهرودی و باغ صبا ، ارامنه شمالی و جنوبی ، اجاره دار

  • منطقه 8 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس و نگهداری اسانسور شامل تلفنخانه ( تسلیحات ) ،  تهرانپارس ، زرکش ، دردشت ، فدک ، لشکر شمالی و جنوبی ، کرمان ، مدائن ، مجیدیه جنوبی ، نارمک جنوبی ، وحیدیه ، هفت حوض

  • منطقه 13 تهران

امامت ، تهران نو ، پیروزی ، آشتیانی ، حافظیه ، زاهد گیلانی ، دهقان ، سرخه حصار ، زینبیه ، شهید اسدی ، شورا ، قاسم آباد ، صفا ، نیروی هوایی

اگر خواهان ارائه خدمات حرفه ای تعمیرات آسانسور  به وسیله معتبرترین تعمیرکار آسانسور در شرق تهران هستید میتوانید همین الان از طریق لینک زیر درخواست خود را در سامانه خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران ثبت نمایید.

ثبت درخواست خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران

مقاله چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای‌ها 2

آیا این مقاله کاربردی بود؟

در این مطلب در رابطه با خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران و وظایف یک تعمیرکار آسانسور در شرق تهران صحبت خواهیم و موارد مختلفی را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد تا شما با بررسی آن ها با انتخاب حرفه ای ترین تعمیرکار آسانسور شرق تهران، بهترین کیفیت خدمات را نیز دریافت کنید. با آیتکس همراه باشید.

وظایف تعمیرکار آسانسور شرق تهران

همه ما به خوبی می‌دانیم که هرچه فعال تر و با تحرک بیشتری زندگی کنیم روح وجسم سالم‌تری خواهیم داشت.
از طرف دیگر فعال بودن از لحاظ فیزیکی در زندگی و کار باعث می‌شود در کنار سالم و قوی ماندن عضله‌ها، انعطاف آنها نیز حفظ شود و با کوچکترین فشار و ضربه آسیب های جدی به بدن وارد نگردد.
در صورتی که افراد به سلامت خود اهمیت داده و بتوانند در سایه حرکات ورزشی مناسب  وضعیت بدنی خود را بهبود بخشند، خستگی ، کوفتگی و گرفتگی عضلات که ناشی از ضعف سیستم ماهیچه ای بدن است به سراغ آنها نخواهد آمد.
تقویت این عناصر مهم بدن کار سخت و پیچیده ای نیست شما می توانید از هر فرصتی برای تحرک بیشتر استفاده کنید این امر برای پیشگیری از ضعیف شدن عضلات برای کسانی که محل کار یا منزلشان در ساختمانی چند طبقه قرار دارد از اهمیت بیشتری برخوردار است.
زیرا عبور نمودن هر روزه از تعداد زیادی پله کار سخت و طاقت فرسایی خواهد شد.

با توجه صنعت ساختمان سازی به سمت و سوی آپارتمان ها چندین طبقه دیگر علاوه بر تقویت سیستم استخوانی و ماهیچه ای باید به فکر راهکاری قوی تر و اساسی تر بود.

روی کار آمدن صنعت آسانسور و به دنبال آن تجهیز و نگهداری از آن توسط تعمیرکارانی مانند حرفه ای ترین تعمیرکار آسانسور شرق تهران امروزه به یک موضوع مهم و اساسی تبدیل شده است.

تعمیر و نگهداری به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که باعث افزایش طول عمر مفید آسانسور و تجهیزات وابسته به آن می شود.

تمامی مدیران هوشمند ساختمانی در شرق تهران می دانند، برای اینکه بتوانند از آسانسور خود بهترین کارکرد را انتظار داشته و تا مدت ها از آسیب و تخریب آن در امان بمانند، تعمیر به موقع و نگهداری از آسانسور آن هم توسط افرادی کاربلد مانند حرفه ای ترین تعمیرکار آسانسور شرق تهران می تواند بهترین راه حل باشد.
اما نمی توان انکار نمود که در کنار بازرسی های به موقع استفاده صحیح افراد از این دستگاه که تابع قوانین ایمنی و ظرفیت های آن می باشد، سبب کارکرد بهتر و دیرتر خراب شدن آن می شود.
در این هنگام است که آسانسور می تواند با حداکثر توان خود به کار پرداخته و شاهد فرسودگی زودهنگام آن نبود در غیر این صورت باید منتظر ضرر و زیان های فراوان و دردسرهای زیادی بود که هرزگاهی این دستگاه ما را درگیر خود کرده و هزینه های هنگفت را بر ما وارد می نمایند.

آنچه در اینجا از اهمیت بیشتری برخوردار است نحوه صحیح کار نصاب آسانسور می باشد.
یک سرویس کار ماهر باید در زمان عیب یابی  و تعمیرات موارد زیادی را چک کند و همگی آن موارد را از نظر بگذراند که تمامی این موارد در چک لیست عیب یابی و سرویس کاری آسانسور برای سهولت کار تعمیرکاران به طور کامل قید شده است.

خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران

از مهمترین خدماتی که از یک تعمیرکار آسانسور شرق تهران انتظار می رود دیدن آموزش های لازم و آشنایی کامل با تمامی تجهیزات ، پاسخگویی در اسرع وقت، رفع هر گونه خرابی و اجرای پیشگیرانه در جهت افزایش عمر و کارایی دستگاه است.
قابلیت تهیه تمامی قطعات و امکان تعویض آنها مزیتی می باشد که در جهت سرویس و نگهداری آسانسور شرق تهران و راه اندازی آسانسورها باید از سوی یک تعمیرکار حرفه ای عرضه گردد تا کیفیت خدمات و توجه به اصل مشتری مداری را بتوان در تمامی فعالیت های این مجموعه به عینه مشاهده نمود.
از جمله خدماتی که توسط شرکت های ارائه دهنده تعمیرات آسانسور شرق تهران و توسط حرفه ای ترین تعمیرکار آسانسور شرق تهران به مشتریان ارائه می گردد بدین شرح است:

  • سرویس و نگهداری بر اساس استانداردهای موجود
  • تنوع در تعداد سرویس دهی به انواع نمونه های آسانسورها
  • دارای چک لیست خدمات
  • گارانتی قطعات نصب شده
  • ارائه تعمیرات دوره ای
  • عرضه هر نوع خدمات پشتیبانی
  • سرویس به ساختمانهای پر ترافیک
  • خدمات منظم و مستمر
  • حضور در اسرع وقت و عیب یابی سریع
  • پاسخگویی در هر روز هفته
  • تامین قطعات مکانیکی و الکتریکی
  • پوشش تمامی قسمت های شرق تهران

خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران توسط زبده ترین تعمیر کار آسانسور در شرق تهران در اسرع وقت و محدودترین زمان ممکن به محل شما اعزام می گردد تا علت مشکلات به وجود آمده را شناسایی نماید و قطعات و هزینه مورد نیاز را تخمین بزند.
سپس گزارش حاصل از این بررسی به همراه پیش فاکتور به مدیران ساختمانها ارائه می شود و در ادامه با تأمین و جایگزینی قطعات فرسوده ای که نیاز به تعمیر دارند با قطعات نو و ارجینال، یک سرویس موفق به انجام می رسد.

تأثیر توجه به مسائل روز در صنعت آسانسور

یکی از نکاتی که در تعمیر و نگهداری آسانسورها حائز اهمیت است آموزش مستمر تعمیرکاران و به روز رسانی اطلاعات قبلی آنها است، تا مطابق با پیشرفت فناوری ها و افزودن و یا کاهش احتمالی قطعات و تغییر نحوه عملکرد سیستم های این دستگاه ها یک تعمیرکار حرفه ای با تمام آنها آشنایی داشته باشد.

به همین دلیل هر یک از تعمیرکاران آسانسور باید مداوماً این به روز رسانی را انجام داده تا از فناوری های روز عقب نمانند.
نکته ی دیگر اینکه با توجه به این که قطعات آسانسور گسترده و پیچیده است داشتن اطلاعات کافی از عملکرد و وظایف تک تک قطعات آسانسور در تعمیرات این وسیله بسیار  کمک کننده خواهد بود.
باید دانست که تنوع آسانسورها خود عاملی است که تعمیرات آسانسور و تشخیص خرابی را برای تعمیر کار آن سخت تر می نماید و مجهز بودن به علوم روز دنیا باعث راحتی بیشتر وی و تسلط کافی بر حرفه اش می گردد.

بسیاری از تعمیرکاران آسانسور، در شناسایی معایب آسانسورهای قدیمی وتعمیر نمودن آن  توانایی بالا و قابل تحسینی دارند اما در مورد آسانسورهای به روز و مدرن با مشکل روبرو شده  و دانش و مهارت کافی را در مواجه با این موارد نمی توانند بروز دهند و در تعمیرات با مشکلات مهمی روبرو می شوند.

توانمندی های یک تعمیرکار آسانسور شرق تهران

تعمیرکار آسانسور شرق تهران باید در کارهای الکتریکی و مکانیکی آسانسور توانایی لازم را داشته باشد و با تخصصی مورد تأیید به انواع آسانسورها به حیطه نقشه های مرتبط با آنها وارد شده و با تسلط کامل به پیچ و خم راه و آشنایی، به این مقوله مهم وارد شود.

رسیدن به بهترین عملکرد در سایه  کنترل و برنامه ریزی منظم ، توانایی تشخیص خرابی و رفع نقص به موقع آن ،توان تصمیم گیری و حل درست و سریع مسایل و مشکلات به خصوص در شرایط خاص و… محقق می گردد.
به همین دلیل در همان گام اول یک تعمیرکار حرفه ای باید به یافتن نقاط ضعف و اصلاح و ارتقاء آن ها و افزایش دانش خود همت بگمارد تا بتواند در تشخیص خطاهای مربوط به آسانسور مهارت لازم را از خود به نمایش بگذارد.
دقت داشته باشید انتخاب یک تعمیرکار حرفه ای تا حدی اهمیت دارد که تشخیص اشتباه و کوتاهی کردن یک تعمیر کار مبتدی و ناآزموده ، در برخی موارد می تواند جان افراد استفاده کننده از آسانسور را به مخاطره بیندازد و زمینه ساز مشکلات عدیده بعدی گردد.

خدمات آسانسور که شامل سرویس و نگهداری آسانسور ، تعمیر موتور آسانسور و هر مورد دیگر به علت اینکه با جان افراد سروکار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل باید مطمئن بود که این خدمات از سوی چه شرکتی و با چه سابقه ای ارائه می گردد و آیا می تواند امنیت، کیفیت و قیمت به صرفه را هم زمان برای صاحبان این تجهیزات به ارمغان آورد.

خدمات باز سازی آسانسور و موارد مربوط به آن

خدمات بازسازی آسانسور  در شرق تهران که از طریق حرفه ای ترین تعمیرکار آسانسور شرق تهران قابل ارائه است شامل تمامی موارد فنی این دستگاه می شود .
که می تواند تمامی قسمت های کابین، چاله آسانسور و ابزارآلات آن را شامل شود و در بسیاری موارد با تزئینات آسانسور اشتباه گرفته می شود.
در حالیکه که مقوله تزئینات هیچ ربطی به مشکلات فنی آسانسور نداشته و در این حیطه ورود نمی کند و هر یک تخصص مخصوص به خود را می طلبد.
به همین دلیل این دو موضوع به صورت کاملاً مجزا از سوی شرکت های آسانسوری مورد بررسی و سنجش قرار گرفته و هرکدام تیم مخصوص به خود را خواهند داشت.

مسئله مهم دیگری که در اینجا مطرح است و باعث نگرانی صاحبان ساختمان ها می گردد ،مدت زمانی که است که تعمیرکاران برای سرویس آسانسور نیاز داشته و باعث توقف و از کارافتادن آسانسورها می شود.
این نکته اگرچه به میزان تبحر و دانش تعمیرکار مرتبط است اما به میزان کاری که آسانسور برای بازگشت به حالت استاندارد خود بدان نیازمند است نیز بستگی داشته و می تواند متفاوت باشد.
مسلماً اقدامات جرئی تر زمان محدوتر و فعالیت های کلی تر زمان بیشتری را خواهند گرفت، اما بازه زمانی 1 تا 3 روز اغلب مدتی است که شما برای تعمیرات باید آن را تخمین زده و در نظر داشته باشید.
در نهایت مسئله مهم دیگر قیمت نهایی این تعمیرات است که دغدغه مندی بسیاری را برای مدیران به وجود آورده، تعمیر و یا تعویض قطعات هر دو هزینه بر و متناسب با قطعه آسیب دیده می تواند هزینه ای از 100 هزار تومان تا 10 میلیون را برای شما پدید آورد.

کلام آخر:

خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران و توسط تعمیرکار آسانسور شرق تهران می تواند با انواع خدمات خود چون تعمیرآسانسور، ایمن سازی و استانداردسازی، نوسازی، بازسازی، تزئینات و زیبا سازی شما را غافلگیر نماید و کیفیت را در قالبی متفاوت به شما عزیزان عرضه کند پس در نهایت برنامه ریزی اثربخش و همه جانبه خود را از این تعمیرکار بخواهید.

پوشش خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران

مناطق تحت پوشش اعزام تعمیرکار آساسنور شرق تهران شرکت آیتکس :

  • منطقه 4 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس آسانسور دربرگیرنده میدان پروین و بلوار پروین ،  حکیمیه ، سراج ، تهرانپارس قسمت شرقی و غربی ، شمس آباد مجیدیه ، علم و صنعت ، فرجام ، شمیران نو ، قنات کوثر ، لویزان (شیان) ، هروی ( حسین آباد و مبارک آباد ) ، هنگام ، نارمک و مهران

  • منطقه 6 تهران

این ناحیه و منطقه نیز شامل ایرانشهر ، بهجت آباد ، پارک لاله ، امیر آباد ( کارگر شمالی ) ، آرژانتین ، پارک لاله ، جنت و رفتگر ، دانشگاه تهران ، شریعتی ، شیراز ، فاطمی ، عباس آباد ، قزل قلعه ، قائم مقام و سنائی ، میدان جهاد ، کشاورز غربی ، گاندی ، میدان جهاد ، میدان ولیعصر ، یوسف آباد ، نصرت

  • منطقه 7 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس آسانسور دربرگیرنده نظام آباد (مدنی) ، نامجو ( گرگان ) ، مطهری ، کاج ، قصر ، عباس آباد و اندیشه ، سبلان ، مجیدیه ، خواجه نصیر وحقوقی ، خاقانی ( امجدیه ) ، حشمتیه ، بهار ، سهرودی و باغ صبا ، ارامنه شمالی و جنوبی ، اجاره دار

  • منطقه 8 تهران

این ناحیه و منطقه جهت سرویس و نگهداری اسانسور شامل تلفنخانه ( تسلیحات ) ،  تهرانپارس ، زرکش ، دردشت ، فدک ، لشکر شمالی و جنوبی ، کرمان ، مدائن ، مجیدیه جنوبی ، نارمک جنوبی ، وحیدیه ، هفت حوض

  • منطقه 13 تهران

امامت ، تهران نو ، پیروزی ، آشتیانی ، حافظیه ، زاهد گیلانی ، دهقان ، سرخه حصار ، زینبیه ، شهید اسدی ، شورا ، قاسم آباد ، صفا ، نیروی هوایی

اگر خواهان ارائه خدمات حرفه ای تعمیرات آسانسور  به وسیله معتبرترین تعمیرکار آسانسور در شرق تهران هستید میتوانید همین الان از طریق لینک زیر درخواست خود را در سامانه خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران ثبت نمایید.

ثبت درخواست خدمات تعمیرات آسانسور شرق تهران

مقاله چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای‌ها 2

آیا این مقاله کاربردی بود؟

مقالات منتخب

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] آسانسور غرب تهران ، تعمیرات آسانسور در شمال تهران یا تعمیرات آسانسور شرق تهران مدنظر شماست؟ چند طبقه وجود دارد؟ آسانسور قدیمی‌ست یا […]

مقاله‌های مرتبط

فهرست
Call Now Buttonجهت سفارش و مشاوره تماس بگیرید
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

محبوب‌ترین مقاله