تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج

تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج

در این مطلب در رابطه با خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج صحبت خواهیم کرد و موارد مختلفی را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد تا شما با بررسی آن ها در انتخاب شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج بهترین کیفیت خدمات را نیز دریافت کنید. با آیتکس همراه باشید.

شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج با تعهدی بی مثال و کم نظیر به‌صورت تخصصی به ارائه خدمات آسانسور این ضروری ترین ابزارآلات ساختمان های مرتفع امروزی سالها می باشد که همت گمارده است و از مجموعه خدماتش می توان به تعمیر آسانسور، سرویس و نگهداری آسانسور در کرج، ایمن‌سازی آسانسور، استانداردسازی آسانسور، نوسازی آسانسور، بازسازی آسانسور، تزئینات آسانسور و کابین آسانسور و زیباسازی آسانسور اشاره نمود.
اگرچه هدفش ارائه خدمات باکیفیت و در قالبی بسیار متفاوت است، اما برنامه ریزی منظم و زمانبندی شده در جهت نگهداری آسانسور خدمتی است که شایستگی این مجموعه را در زمینه کاریشان به اثبات رسانده است.
شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور کرج سامانه ای پویا است که ارائه ی خدمات به مشتریان و در اختیار قرار دادن تعمیرکار و تکنسین‌ها و سرویسکاران احراز هویت شده و متخصص را بر عهده دارد که همگی موظف هستند قبل از عضویت در این مجموعه تمامی دوره‌های آموزشی مربوط‌ به آسانسور را گذرانده‌ و برای چنین خدماتی آمادگی کامل داشته باشند و برای اطمینان و هم گامی با نمونه های روز و جدید حضور در دوره‌های بازآموزی یکی از فعالیت های مهم و لازم الاجرای آن ها است.
در نهایت و بعد حضور سرویسکاران، این  تیم پشتیبانی است که با نظارت های تکمیلی خود خیالتان را از بابت آسانسور و تمامی عیب ها و نواقص احتمالی مرتفع می کند.

فناوری و وابستگی آدمی در زوایای مختلف زندگی به آن

زندگی مدرن امروزی، وابستگی به فناوری ها را برای آدمی به وجود آورد که اگرچه در برخی موارد می توان از آنها چشم پوشی نمود و ادامه زندگی را بدون حضور آنها سپری کرد، اما در بسیاری از موارد چنان رکن اصلی و محور حرکت قرار گرفته اند که دیگر نمی توان حذف و یا حتی نادیده شان گرفت و ناچاریم به عنوان ضرورتی غیر قابل اجتناب در زندگی خود جایگاه ویژه ای برای آنها در نظر بگیریم.
آسانسورها با هر طرح، اندازه، ویژگی که باشند عبور و مرور در ساختمان های چندین طبقه را سهولت بخشیده و در صنعت ساختمانی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی به میزان فراوان مورد استفاده قرار می گیرند.
کیفیت استاندارد و پس از آن طریقه نگهداری است که می تواند بر ماندگاری آن به شدت تأثیر گذاشته و در صورت نگهداری نادرست و استفاده نامناسب به علت کارایی ناقص برای سلامت انسان مضر باشد.
از این رو است که هرگاه سخن از نصب آسانسور به میان می آید تعمیر و نگهداری آن هم راستا و گاه با قدرتی فراتر دنبال می شود، زیرا این وسیله با تمام کیفیت و درجه اعتبار خود بدون تعمیرات ماهانه نمی تواند به کار و فعالیت خود ادامه داده موجبات تخریب زودهنگام آن به سرعت محیا می شود پس در هنگام خرید یک آسانسور از هر برندی مطمئن باشید تعمیرکاران وارد و آشنا به تجهیزات آن در نزدیکی شما وجود داشته باشند.

تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج و مزیت آن برای ساکنین این منطقه

ساکنان آپارتمان های مسکونی و ساختمان های اداری و تجاری در محدوده کرج در بازه های زمانی مشخص به منظور اطمینان از سلامت و عدم وجود نقص فنی، بررسی مداوم نحوه عملکرد ،حداقل رسیدن خطرات، کاهش هزینه های ناشی از تعمیرات وسیع، افزایش ایمنی و هم چنین افزایش طول عمر این وسیله به شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور کرج و خدمات این شرکت و برنامه های منظم بازرسی و مشخص به صورت ماهیانه و یا هرچند ماه یکبار نیازمند هستند.

انجام این اعمال توسط سرویسکاران که هر یک دوره های تخصصی لازم در این زمینه را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و دارای صلاحیت لازم برای انجام انواع تعمیرات آسانسور هستند، نویدی برای آسایشی کم نظیر و رفاهی صد در صدی در زمینه خدمات آسانسور در این منطقه خاص است، که حذف تخصص و تجربه کافی و البته سرعت در این بازرسی ها فنی می تواند صدمات جبران ناپذیر را به دنبال داشته باشد و بروز مشکلات بیشتر، افزایش استهلاک قطعات، توقف دستگاه به علت خرابی و پرداخت هزینه های گزاف از امور غیر قابل پرهیزی باشد که ساختمان ها و ساکنان آن را تهدید می کند، عملکرد طبیعی و استاندارد برای حفظ امنیت جانی و روانی استفاده کنندگان از این وسیله بسیار مهم و حیاتی است.

مقررات استاندارد ملی ایران برای آسانسور ها

امروزه دیگر کلیه آسانسورها تحت پوشش استاندارد ملی ایران و دستورالعمل‌های آن قرار دارند و توجه به این موضوع امر بسیار مهمی در اعطای پایان کار به ساختمان ها محسوب می شود، کلیات استانداردهای موجود نیز توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران متولی استانداردسازی آسانسور ، منتشر گردیده است، که از جمله وظایف شرکت‌ مذکور، تعیین صلاحیت فروشندگان و نصابان آسانسور از نظر فنی است.

از آنجا که آسانسور وسیله‌ای است دائمی برای بالا و پایین بردن بین دو سطح و یا بیشتر و دارای کابین برای حمل مسافرین و یا بار بوده که در داخل ریل‌های راهنمای حرکت می‌کند ممکن است مشکلات و یا پیچیدگی هایی در هنگام نصب و اجرا برای آن حادث گردد، یکی از این مشکلات عدم پیش‌بینی فضای لازم به منظور نصب آسانسور بوده که در ابتدای طراحی ساختمان در مورد آن سهل انگاری صورت گرفته است.
باید دقت کافی در نظر داشت که این فضا متناسب با تعداد آسانسور، ظرفیت و سرعت، ارتفاع ساختمان، جمعیت ساکن و کاربری ساختمان پیش‌بینی گردد که در غیر این صورت، پس از اجرای ساختمان، در نظر گرفتن فضایی مناسب برای چاه آسانسور، بسیار مشکل و در اکثر موارد غیر ممکن می شود.

بعضی از این قوانین شامل موارد زیر است:

  • در نظرگرفتن حداقل فضای لازم برای انتخاب تعداد آسانسورها
  • ظرفیت و سرعت آسانسور برای ساختمان‌های مسکونی
  • محاسبه حداقل ها بر مبنای زمان اسمی طول مسیر (۴۰ ثانیه)
  • مطابق با استانداردهای بین المللی ایزو ۴۱۹۰
  • تعیین دقیق آسانسورها برمبنای نمودارها و استانداردهای جهانی معتبر
  • انجام اعمال توسط شرکت‌های متخصص
  • با توجه به ظرفیت آسانسور تعیین جداول اندازه‌های چاه و کابین و موتورخانه
  • شامل ساختمان های مسکونی، غیر مسکونی و بیمارستانها همینطور آسانسورهای خودروبر
  • شامل استاندارد EN81 مورد تأیید اکثر کشورهای اروپایی

راهنمای انتخاب و خدمات آسانسور برای ساختمان‌ها

برای تعیین حداقل سرعت مورد نیاز در طراحی و انتخاب آسانسور برای ساختمان‌های مسکونی و رسیدن به زمان انتظار مناسب برای ساختمان‌های بیشتر از ۳۰ طبقه و یا ساختمان‌های غیر مسکونی (تجاری، اداری و غیره) و ساختمان‌ها با کاربری خاص لازم است بر مبنای استاندارد ملی ایران و استاندارد جهانی ایزو ۴۱۹۰ ، با توجه به سطح زیربنا و جمعیت ساکن در ساختمان توسط شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور کرج این نهاد متخصص محاسبات ترافیکی، انتخاب تعداد آسانسور، ظرفیت، سرعت و سایر مشخصات آن تعیین گردد، به هر حال کلیت خدمات ارائه شده از زمان قبل از قرارداد، پس از قرار داد، پس از فروش، نصب را می توان به مواردی این چنینی ارجاع داد.

خدمات قبل از قرارداد:

  1. بررسی صحت نقشه های معماری ساختمان به منظور اجرای آسانسور
  2. انجام محاسباتی چون میزان ترافیک ظرفیت، سرعت، نوع درب، نوع سیستم
  3. تعیین محدودیت ها و فضای چاه توسط شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج
  4. انتخاب قطعات و مشخصات فنی
  5. ارائه نقشه های اجرایی
  6. تضمین ارائه قطعات اصلی با قیمت مناسب
  7. تضمین نصب و اجرای آسانسورمطابق با برنامه ریزی زمانی مورد توافق طرفین
  8. تضمین بهترین کیفیت و برترین خدمات پس از فروش

خدمات پس از قرارداد:

  1. تهیه برنامه زمان بندی اجرای پروژه
  2. فراهم نمودن مقدمات و آماده سازی چاه آسانسور
  3. سفارش تأمین قطعات وارداتی و قطعات نیاز به ساخت
  4. اجرا و پیگیری مراحل کنترل کیفیت (QC)
  5. انتقال قطعات در محل نصب
  6. نگهداری قطعات تا مرحله نصب و پس از زمان نصب تا راه اندازی کامل
  7. نظارت کامل بر عملیات نصب
  8. ارائه دستورالعمل راهنما استفاده صحیح
  9. تضمین پیاده سازی مهندسی
  10. استفاده از نیروی انسانی ماهر ، متخصص و کار آزموده
  11. برطرف نمودن تمامی نواقص در جهت اخذ استاندارد آسانسور
  12. تعهد به استفاده از ابزارنو و پیشرفته
  13. نصب دقیق ریل آسانسور
  14. نصب درب طبقات آسانسور
  15. نصب الکترونیکال (راه اندازی کامل)
  16. خدمات پس از فروش دقیق و کامل

خدمات پس از فروش آسانسور:

  1. ارائه ضمانت نامه و گارانتی معتبر
  2. ارائه خدمات سرویس و نگهداری ماهانه ، سه ماهه ، سالانه
  3. ارائه خدمات جنرال سرویس آسانسور
  4. پشتیبانی، تأمین قطعات یدکی

کلام آخر:

امروزه درا قصی نقاط دنیا مردم می دانند که حفظ جان و سلامتشان در ابزاری چون آسانسورها به عملیات سرویس و نگهداری دقیق و کارآمد بستگی داشته به همین دلیل تصمیم گیری در مورد یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور را کاری پیچیده و دارای ظرافت های خاص می دانند، اگرچه این فعالیت می تواند توسط تولید کنندگان و نصابان و راه اندازان مستقل صورت پذیرد، اما مسلماً نمی توانند نتیجه مطلوبی که توسط یک شرکت معتبر چون تعمیر و نگهداری آسانسور کرج که در اکثر مناطق شهر کرج مستقر هستند و ارائه گردد.
شما در این حالت می توانید به راحتی با بررسی سطح شرکت و کیفیت ارائه خدمات اقدام به عقد قرارداد نمایید، شناخت انواع مختلف قراردادها می تواند تا حد زیادی صرفه جویی برای شما پدید آورد، تنها نکته حائز اهمیت در این موضوع اطمینان از کسب پروانه و مجوزهای لازم است که شرکت مذکور موفق به دریافت آن شده باشد و در صورت درخواست شما بتواند آن را به صورت تمام و کمال در اختیارتان قرار دهد.

خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج

مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر آسانسور در کرج شرکت آیتکس :

منطقه 1 : عظیمیه، اسلام آباد
منطقه 2 : منطقه مرکزی کرج
منطقه 3 : فردیس مرکزی
منطقه 4 : بلوار ارم بلوار دریا و مهرشهر شمالی و فاز جهار
منطقه 5 : قسمت جنوبی خیابان قزوین از میدان دانشگاه تربیت معلم تا سه راه گوهردشت
منطقه 6 : قسمت شمالی خیابان قزوین از میدان تربیت معلم تا میانجاده
منطقه 7 : گوهردشت  شهرک اوج و حسن اباد و حیدر آباد شرقی
منطقه 8 : جهانشهر تا سه راه گوهردشت
منطقه 9 : قسمت جنوبی خیابان قزوین حد فاصل سه راه گوهردشت تا ابتدای کرج مرکزی
منطقه 10 : منظریه و وحدت و شهرک تا ابتدای سراهی و نرسیده به نیروگاه منتظر القائم
منطقه 11 : کلاک
منطقه 12 : کیانمهر و قسمت جنوبی چهاربانده و آق تپه جنوبی

اگر خواهان ارائه خدمات حرفه ای تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج  هستید میتوانید همین الان از طریق لینک زیر درخواست خود را در سامانه خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج ثبت نمایید.

ثبت درخواست خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور کرج

مقاله چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای‌ها 3

آیا این مقاله کاربردی بود؟

در این مطلب در رابطه با خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج صحبت خواهیم کرد و موارد مختلفی را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد تا شما با بررسی آن ها در انتخاب شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج بهترین کیفیت خدمات را نیز دریافت کنید. با آیتکس همراه باشید.

شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج با تعهدی بی مثال و کم نظیر به‌صورت تخصصی به ارائه خدمات آسانسور این ضروری ترین ابزارآلات ساختمان های مرتفع امروزی سالها می باشد که همت گمارده است و از مجموعه خدماتش می توان به تعمیر آسانسور، سرویس و نگهداری آسانسور در کرج، ایمن‌سازی آسانسور، استانداردسازی آسانسور، نوسازی آسانسور، بازسازی آسانسور، تزئینات آسانسور و کابین آسانسور و زیباسازی آسانسور اشاره نمود.
اگرچه هدفش ارائه خدمات باکیفیت و در قالبی بسیار متفاوت است، اما برنامه ریزی منظم و زمانبندی شده در جهت نگهداری آسانسور خدمتی است که شایستگی این مجموعه را در زمینه کاریشان به اثبات رسانده است.
شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور کرج سامانه ای پویا است که ارائه ی خدمات به مشتریان و در اختیار قرار دادن تعمیرکار و تکنسین‌ها و سرویسکاران احراز هویت شده و متخصص را بر عهده دارد که همگی موظف هستند قبل از عضویت در این مجموعه تمامی دوره‌های آموزشی مربوط‌ به آسانسور را گذرانده‌ و برای چنین خدماتی آمادگی کامل داشته باشند و برای اطمینان و هم گامی با نمونه های روز و جدید حضور در دوره‌های بازآموزی یکی از فعالیت های مهم و لازم الاجرای آن ها است.
در نهایت و بعد حضور سرویسکاران، این  تیم پشتیبانی است که با نظارت های تکمیلی خود خیالتان را از بابت آسانسور و تمامی عیب ها و نواقص احتمالی مرتفع می کند.

فناوری و وابستگی آدمی در زوایای مختلف زندگی به آن

زندگی مدرن امروزی، وابستگی به فناوری ها را برای آدمی به وجود آورد که اگرچه در برخی موارد می توان از آنها چشم پوشی نمود و ادامه زندگی را بدون حضور آنها سپری کرد، اما در بسیاری از موارد چنان رکن اصلی و محور حرکت قرار گرفته اند که دیگر نمی توان حذف و یا حتی نادیده شان گرفت و ناچاریم به عنوان ضرورتی غیر قابل اجتناب در زندگی خود جایگاه ویژه ای برای آنها در نظر بگیریم.
آسانسورها با هر طرح، اندازه، ویژگی که باشند عبور و مرور در ساختمان های چندین طبقه را سهولت بخشیده و در صنعت ساختمانی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی به میزان فراوان مورد استفاده قرار می گیرند.
کیفیت استاندارد و پس از آن طریقه نگهداری است که می تواند بر ماندگاری آن به شدت تأثیر گذاشته و در صورت نگهداری نادرست و استفاده نامناسب به علت کارایی ناقص برای سلامت انسان مضر باشد.
از این رو است که هرگاه سخن از نصب آسانسور به میان می آید تعمیر و نگهداری آن هم راستا و گاه با قدرتی فراتر دنبال می شود، زیرا این وسیله با تمام کیفیت و درجه اعتبار خود بدون تعمیرات ماهانه نمی تواند به کار و فعالیت خود ادامه داده موجبات تخریب زودهنگام آن به سرعت محیا می شود پس در هنگام خرید یک آسانسور از هر برندی مطمئن باشید تعمیرکاران وارد و آشنا به تجهیزات آن در نزدیکی شما وجود داشته باشند.

تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج و مزیت آن برای ساکنین این منطقه

ساکنان آپارتمان های مسکونی و ساختمان های اداری و تجاری در محدوده کرج در بازه های زمانی مشخص به منظور اطمینان از سلامت و عدم وجود نقص فنی، بررسی مداوم نحوه عملکرد ،حداقل رسیدن خطرات، کاهش هزینه های ناشی از تعمیرات وسیع، افزایش ایمنی و هم چنین افزایش طول عمر این وسیله به شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور کرج و خدمات این شرکت و برنامه های منظم بازرسی و مشخص به صورت ماهیانه و یا هرچند ماه یکبار نیازمند هستند.

انجام این اعمال توسط سرویسکاران که هر یک دوره های تخصصی لازم در این زمینه را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و دارای صلاحیت لازم برای انجام انواع تعمیرات آسانسور هستند، نویدی برای آسایشی کم نظیر و رفاهی صد در صدی در زمینه خدمات آسانسور در این منطقه خاص است، که حذف تخصص و تجربه کافی و البته سرعت در این بازرسی ها فنی می تواند صدمات جبران ناپذیر را به دنبال داشته باشد و بروز مشکلات بیشتر، افزایش استهلاک قطعات، توقف دستگاه به علت خرابی و پرداخت هزینه های گزاف از امور غیر قابل پرهیزی باشد که ساختمان ها و ساکنان آن را تهدید می کند، عملکرد طبیعی و استاندارد برای حفظ امنیت جانی و روانی استفاده کنندگان از این وسیله بسیار مهم و حیاتی است.

مقررات استاندارد ملی ایران برای آسانسور ها

امروزه دیگر کلیه آسانسورها تحت پوشش استاندارد ملی ایران و دستورالعمل‌های آن قرار دارند و توجه به این موضوع امر بسیار مهمی در اعطای پایان کار به ساختمان ها محسوب می شود، کلیات استانداردهای موجود نیز توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران متولی استانداردسازی آسانسور ، منتشر گردیده است، که از جمله وظایف شرکت‌ مذکور، تعیین صلاحیت فروشندگان و نصابان آسانسور از نظر فنی است.

از آنجا که آسانسور وسیله‌ای است دائمی برای بالا و پایین بردن بین دو سطح و یا بیشتر و دارای کابین برای حمل مسافرین و یا بار بوده که در داخل ریل‌های راهنمای حرکت می‌کند ممکن است مشکلات و یا پیچیدگی هایی در هنگام نصب و اجرا برای آن حادث گردد، یکی از این مشکلات عدم پیش‌بینی فضای لازم به منظور نصب آسانسور بوده که در ابتدای طراحی ساختمان در مورد آن سهل انگاری صورت گرفته است.
باید دقت کافی در نظر داشت که این فضا متناسب با تعداد آسانسور، ظرفیت و سرعت، ارتفاع ساختمان، جمعیت ساکن و کاربری ساختمان پیش‌بینی گردد که در غیر این صورت، پس از اجرای ساختمان، در نظر گرفتن فضایی مناسب برای چاه آسانسور، بسیار مشکل و در اکثر موارد غیر ممکن می شود.

بعضی از این قوانین شامل موارد زیر است:

  • در نظرگرفتن حداقل فضای لازم برای انتخاب تعداد آسانسورها
  • ظرفیت و سرعت آسانسور برای ساختمان‌های مسکونی
  • محاسبه حداقل ها بر مبنای زمان اسمی طول مسیر (۴۰ ثانیه)
  • مطابق با استانداردهای بین المللی ایزو ۴۱۹۰
  • تعیین دقیق آسانسورها برمبنای نمودارها و استانداردهای جهانی معتبر
  • انجام اعمال توسط شرکت‌های متخصص
  • با توجه به ظرفیت آسانسور تعیین جداول اندازه‌های چاه و کابین و موتورخانه
  • شامل ساختمان های مسکونی، غیر مسکونی و بیمارستانها همینطور آسانسورهای خودروبر
  • شامل استاندارد EN81 مورد تأیید اکثر کشورهای اروپایی

راهنمای انتخاب و خدمات آسانسور برای ساختمان‌ها

برای تعیین حداقل سرعت مورد نیاز در طراحی و انتخاب آسانسور برای ساختمان‌های مسکونی و رسیدن به زمان انتظار مناسب برای ساختمان‌های بیشتر از ۳۰ طبقه و یا ساختمان‌های غیر مسکونی (تجاری، اداری و غیره) و ساختمان‌ها با کاربری خاص لازم است بر مبنای استاندارد ملی ایران و استاندارد جهانی ایزو ۴۱۹۰ ، با توجه به سطح زیربنا و جمعیت ساکن در ساختمان توسط شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور کرج این نهاد متخصص محاسبات ترافیکی، انتخاب تعداد آسانسور، ظرفیت، سرعت و سایر مشخصات آن تعیین گردد، به هر حال کلیت خدمات ارائه شده از زمان قبل از قرارداد، پس از قرار داد، پس از فروش، نصب را می توان به مواردی این چنینی ارجاع داد.

خدمات قبل از قرارداد:

  1. بررسی صحت نقشه های معماری ساختمان به منظور اجرای آسانسور
  2. انجام محاسباتی چون میزان ترافیک ظرفیت، سرعت، نوع درب، نوع سیستم
  3. تعیین محدودیت ها و فضای چاه توسط شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج
  4. انتخاب قطعات و مشخصات فنی
  5. ارائه نقشه های اجرایی
  6. تضمین ارائه قطعات اصلی با قیمت مناسب
  7. تضمین نصب و اجرای آسانسورمطابق با برنامه ریزی زمانی مورد توافق طرفین
  8. تضمین بهترین کیفیت و برترین خدمات پس از فروش

خدمات پس از قرارداد:

  1. تهیه برنامه زمان بندی اجرای پروژه
  2. فراهم نمودن مقدمات و آماده سازی چاه آسانسور
  3. سفارش تأمین قطعات وارداتی و قطعات نیاز به ساخت
  4. اجرا و پیگیری مراحل کنترل کیفیت (QC)
  5. انتقال قطعات در محل نصب
  6. نگهداری قطعات تا مرحله نصب و پس از زمان نصب تا راه اندازی کامل
  7. نظارت کامل بر عملیات نصب
  8. ارائه دستورالعمل راهنما استفاده صحیح
  9. تضمین پیاده سازی مهندسی
  10. استفاده از نیروی انسانی ماهر ، متخصص و کار آزموده
  11. برطرف نمودن تمامی نواقص در جهت اخذ استاندارد آسانسور
  12. تعهد به استفاده از ابزارنو و پیشرفته
  13. نصب دقیق ریل آسانسور
  14. نصب درب طبقات آسانسور
  15. نصب الکترونیکال (راه اندازی کامل)
  16. خدمات پس از فروش دقیق و کامل

خدمات پس از فروش آسانسور:

  1. ارائه ضمانت نامه و گارانتی معتبر
  2. ارائه خدمات سرویس و نگهداری ماهانه ، سه ماهه ، سالانه
  3. ارائه خدمات جنرال سرویس آسانسور
  4. پشتیبانی، تأمین قطعات یدکی

کلام آخر:

امروزه درا قصی نقاط دنیا مردم می دانند که حفظ جان و سلامتشان در ابزاری چون آسانسورها به عملیات سرویس و نگهداری دقیق و کارآمد بستگی داشته به همین دلیل تصمیم گیری در مورد یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور را کاری پیچیده و دارای ظرافت های خاص می دانند، اگرچه این فعالیت می تواند توسط تولید کنندگان و نصابان و راه اندازان مستقل صورت پذیرد، اما مسلماً نمی توانند نتیجه مطلوبی که توسط یک شرکت معتبر چون تعمیر و نگهداری آسانسور کرج که در اکثر مناطق شهر کرج مستقر هستند و ارائه گردد.
شما در این حالت می توانید به راحتی با بررسی سطح شرکت و کیفیت ارائه خدمات اقدام به عقد قرارداد نمایید، شناخت انواع مختلف قراردادها می تواند تا حد زیادی صرفه جویی برای شما پدید آورد، تنها نکته حائز اهمیت در این موضوع اطمینان از کسب پروانه و مجوزهای لازم است که شرکت مذکور موفق به دریافت آن شده باشد و در صورت درخواست شما بتواند آن را به صورت تمام و کمال در اختیارتان قرار دهد.

خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج

مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر آسانسور در کرج شرکت آیتکس :

منطقه 1 : عظیمیه، اسلام آباد
منطقه 2 : منطقه مرکزی کرج
منطقه 3 : فردیس مرکزی
منطقه 4 : بلوار ارم بلوار دریا و مهرشهر شمالی و فاز جهار
منطقه 5 : قسمت جنوبی خیابان قزوین از میدان دانشگاه تربیت معلم تا سه راه گوهردشت
منطقه 6 : قسمت شمالی خیابان قزوین از میدان تربیت معلم تا میانجاده
منطقه 7 : گوهردشت  شهرک اوج و حسن اباد و حیدر آباد شرقی
منطقه 8 : جهانشهر تا سه راه گوهردشت
منطقه 9 : قسمت جنوبی خیابان قزوین حد فاصل سه راه گوهردشت تا ابتدای کرج مرکزی
منطقه 10 : منظریه و وحدت و شهرک تا ابتدای سراهی و نرسیده به نیروگاه منتظر القائم
منطقه 11 : کلاک
منطقه 12 : کیانمهر و قسمت جنوبی چهاربانده و آق تپه جنوبی

اگر خواهان ارائه خدمات حرفه ای تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج  هستید میتوانید همین الان از طریق لینک زیر درخواست خود را در سامانه خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در کرج ثبت نمایید.

ثبت درخواست خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور کرج

مقاله چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای‌ها 3

آیا این مقاله کاربردی بود؟

مقالات منتخب

guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

مقاله‌های مرتبط

فهرست
Call Now Buttonجهت سفارش و مشاوره تماس بگیرید
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

محبوب‌ترین مقاله